Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heeft er iemand ervaring met deze winkel en enig idee hoe het zit met tax die moet betaald worden op die dingen?
alvast hartelijk dank voor de reacties
Het is een tijdje geleden dat ik bij B+H gekocht heb, maar de afwisseling van de transactie was vlekkeloos. 3dagen na bestelling had ik mijn materiaal.
Wat zijn de kosten:
Item + verzendkost voor B+H
21% BTW + 5% tot 10% invoertax voor vadertje staat.
De factuur hangt aan de buitenkant en je zal of wel door de transportfirma of BTWdienst opgevorderd worden de nodige taksen te betalen.
Oorspronkelijk geplaatst door telecaster81Bekijk bericht
bedankt voor de reactie.
het heeft dus duidelijk weinig zin iets in Amerika te bestellen...
't zal een beetje van geval tot geval afhangen, voor mijn Westcott Apollo softbox betaalde ik incl. verzending € 91 bij B&H, daar zou nog € 10 taks bijkomen moest de Belgische Post dat niet vergeten zijn. Bij Cameratools.nl zou me dit product € 175 incl. verzending kosten.
Bij een eerdere bestelling bij mpex.com (ook VS) werd de taks (€ 10) wel geďnd, waardoor het verschil slechts de verzendingskost bedroeg.
't zal een beetje van geval tot geval afhangen, voor mijn Westcott Apollo softbox betaalde ik incl. verzending € 91 bij B&H, daar zou nog € 10 taks bijkomen moest de Belgische Post dat niet vergeten zijn. Bij Cameratools.nl zou me dit product € 175 incl. verzending kosten.
Bij een eerdere bestelling bij mpex.com (ook VS) werd de taks (€ 10) wel geďnd, waardoor het verschil slechts de verzendingskost bedroeg.
10 Euro heb je gewoonlijk aan je broek wanneer het aankoopbedrag rond de 100 Eur is. Het is de Belgische Douane die dit oplegt de, niet de post.
Bij DHL, UPS heb je bijna altijd prijs, daarom laat ik gewoonlijk versturen via US-postal mail (maar dit is geen garantie)
10 Euro heb je gewoonlijk aan je broek wanneer het aankoopbedrag rond de 100 Eur is. Het is de Belgische Douane die dit oplegt de, niet de post.
Bij DHL, UPS heb je bijna altijd prijs, daarom laat ik gewoonlijk versturen via US-postal mail (maar dit is geen garantie)
idd douanekosten, maar als het via de Post geleverd wordt, is het de postbode die int. Er stond nochtans duidelijk op dat het niet mocht afgeleverd worden zonder de inning van de kosten, misschien dat de postbode het Engels niet zo goed machtig was, of was het misschien te koud/te druk
Comment