Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijzen bij de professional

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: prijzen bij de professional

nope geen afspraken, is zoiets van nen fotograaf komt foto's trekken, nen verkoper komt ze verkopen!

btw 't was via primaphot, zitten ergens in parijs en doen maar da!
    fotografen naar klinieken sturen en zo verkopen.

weer wa slimmer geworden
    nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      170 euro kwijt voor 18 foto's 15 op 20 + 2 albumkes om zelf foto's in te kleven en 10 foto op 10x15 formaat.
      Een gat in de markt, morgen eens naar Gasthuisberg rijden

Nen doktersjas en een mooi verpleegsterke als assistente en we zijn in business

Vind het toch snel en makkelijk verdiend hoor, je moet er maar op komen hé, zullen waarschijnlijk wel met een soort exclusiviteits kontrakt werken, dus er zal nog wel iets van elke verkoop naar het ziekenhuis gaan, maar toch.

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Dus je hebt met andere woorden niet zelf gevraagd naar de fotograaf? Die heeft zich gewoon aangeboden, jullie gevraagd of hij wat foto's mag maken en dan achteraf werden die foto's te koop aangeboden?

Als ik bovenstaande manier van werken juist heb kan je dat moeilijk vergelijken met een "traditionele portretfotograaf" en dan kan je je ook de vraag stellen of je de prijzen wel objectief kan vergelijken... Er spelen dan waarschijnlijk andere factoren: extra partijen die ook allemaal een deel van de koek willen...
        www.135mm.be
        @135mm_leuven
        info@135mm.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk bericht
          Dus je hebt met andere woorden niet zelf gevraagd naar de fotograaf? Die heeft zich gewoon aangeboden, jullie gevraagd of hij wat foto's mag maken en dan achteraf werden die foto's te koop aangeboden?

Als ik bovenstaande manier van werken juist heb kan je dat moeilijk vergelijken met een "traditionele portretfotograaf" en dan kan je je ook de vraag stellen of je de prijzen wel objectief kan vergelijken... Er spelen dan waarschijnlijk andere factoren: extra partijen die ook allemaal een deel van de koek willen...
          inderdaad,
          zelf was ik er niet.
          't was op den 2de dag, vrouw nog niet 100% fit dusja.
          lijkt wel een leuk idee om ook te doen.

best da we geen canvas, schilderij, houtskooltekening , kaderkes, ofzo wilden
          daar wou ik de prijs zelfs nog nie van weten, zat allemaal in kaders van de jaren stillekes! voorbeelden met blauwe lakens als achtergrond (terwijl wij met witte) gok maar es of 't op iets gaat trekken e.

echt zou het nie aanraden!
          nikon stuff

Comment

Working...
          X