Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
[verzameltopic] Plaats hier je favoriete foto van 2009
Re: [verzameltopic] Plaats hier je favoriete foto van 2009
De foto illustreert een van de meest blijvende herinneringen aan 2009. De verkleining kan nog verbeterd worden, maar daar gaat het me niet direct om in deze foto op dit moment, maar dus wel de herinnering. Op 1 november heb ik deelgenomen aan de marathon van NY en deze ook succesvol uitgelopen in 3u48. De sfeer in aanloop naar en tijdens die marathon ga ik nooit vergeten, net zoals de fantastische uitzichten, hoewel ik daar onderweg niet veel tijd aan kon besteden ('t was wel niet hetzelfde zicht, maar toch ook mooie uitzichten op Manhattan onderweg).
Re: [verzameltopic] Plaats hier je favoriete foto van 2009
Zeker niet mijn beste foto van 2009 maar zeker de beste herinnering.
Mijn duitse herder pupje Keeno. Geboren op 7 januari 2009 en ondertussen al heel wat groter geworden
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!
volgens mij kijkt ie niet in de lens
indien reageren niet mag zonder zelf een foto te posten, mag deze post gerust verwijderd worden. Ik zoek ondertussen mijn beste 2009 foto
volgens mij kijkt ie niet in de lens
indien reageren niet mag zonder zelf een foto te posten, mag deze post gerust verwijderd worden. Ik zoek ondertussen mijn beste 2009 foto
Toch wel , hij vertelde me dat ie last had van scheelkijken , maar een behandeling ertegen werd door zijn ziekenfonds niet vergoed .
Comment