Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben op zoek naar een logo dat ik kan plaatsten voor bij mijn fotos, alleen weet ik niet waar ik het kan vinden of met welk programma ik het kan maken
Kan er mij iemand helpen
dus je zoekt een logo, hoe groot moet het zijn , wat moet het voorstellen , bestaat het al of wordt het een nieuw ontwerp,is het met tekst, hoeveel kleuren ?
Het is eigenlijk iets dat ik zelf gemaakt heb alleen kan ik het niet op de computer maken, maar nieuwe ontwerpen mogen ook
Het is eigenlijk gewoon een cirkel waar een paar lijnen zouden in moeten komen
Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.
Comment