Verleden zaterdag een S2031WH-BK Black Eizo scherm besteld bij fotokonijnenberg.be voor de aantrekkelijke op=op prijs van 283,69 euro. Om zeker te zijn dat men dit scherm nog voorradig had heb ik vooraf eens gebeld naar Turnhout, en doorgeschakeld naar het nederlandse moederbedrijf - ik had geluk, er was nog één exemplaar van de zwarte versie voorradig, waarop ik prompt mijn bestelling heb geplaatst en betaald.
Vandaag kreeg ik de doos dan toegeleverd - vol enthousiasme uitgepakt... en met teleurstelling moeten constateren dat er een grijze versie van het betreffende model in stak (ook zo aangegeven met code GY ipv BK op de doos en origineel etiket)
. Even bestelbon en factuur nagekeken, en daar stond toch duidelijk 'black' en BK vermeld. Omdat een zwarte kader toch comfortabeler werkt om foto's te bewerken en omdat ik voor deze uitvoering ook een bestelling had geplaatst, heb ik dan maar netjes alles weer ingepakt in de doos en een mailtje gestuurd naar de verkoopdienst met het verzoek me een zwarte versie op te sturen - hopelijk is die nu nog voorradig
.
Een verkeerde levering is balen natuurlijk... zeker omdat ik tijdens het kerstverlof plande om een hoop foto's van het voorbije jaar eens degelijk aan te pakken - dat zal nu wel moeilijk worden... Maar missen is menselijk - dus ik ga er van uit dat men bij konijnenberg dit euvel op commerciëel correcte wijze zal verhelpen
Hopelijk kunnen soortgelijke ervaringen van andere BD'ers me hierin hoopvol stemmen en/of kan ik zelf spoedig melden dat dit zonder al te veel zorgen in orde werd gebracht.
Ik reken alvast op die laatste optie en houd jullie op de hoogte...
Groeten,
Freek
Vandaag kreeg ik de doos dan toegeleverd - vol enthousiasme uitgepakt... en met teleurstelling moeten constateren dat er een grijze versie van het betreffende model in stak (ook zo aangegeven met code GY ipv BK op de doos en origineel etiket)


Een verkeerde levering is balen natuurlijk... zeker omdat ik tijdens het kerstverlof plande om een hoop foto's van het voorbije jaar eens degelijk aan te pakken - dat zal nu wel moeilijk worden... Maar missen is menselijk - dus ik ga er van uit dat men bij konijnenberg dit euvel op commerciëel correcte wijze zal verhelpen

Ik reken alvast op die laatste optie en houd jullie op de hoogte...
Groeten,
Freek
Comment