Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
In feite: een vervanger van de MEEST ondergewaardeerde lens in het Nikon gamma
de 135/2 DC. Deze met VR en AF-S zou volgens mij, op een crop camera de beste indoor lens zijn die maar mogelijk is.
op mijn lijstje staat een mooie breedhoekzoom.
ik heb een 19-35mm voigtländer, die zou ik graag vervangen door een scherper exemplaar. ik heb wel een 24mm canon prime, superleuke lens, maar toch beperkt.
verder staat er op mijn lijstje niets materieels, maar ik zou nog graag wat meer kennis opdoen (over het meten en interpreteren van licht bv)
Meer tijd om pertretjes te trekken, en verder
een macrolens Nikon 105 mm en een setje tussenringen en eventueel een teleconverter als die dingen compatibel zijn met mijn andere twee lenskes.
canon 100-400 => mijn 55-250 word het meest gebruikt tussen de 200en250 en heb meestal tekort
een breedhoek 10-...
een macro om het eens te proberen
en een deftig statief, want dat rommelding dat ik heb, amai
liefst nog een sponser ook, om dit te helpen betalen
canon 100-400 => mijn 55-250 word het meest gebruikt tussen de 200en250 en heb meestal tekort
een breedhoek 10-...
een macro om het eens te proberen
en een deftig statief, want dat rommelding dat ik heb, amai
liefst nog een sponser ook, om dit te helpen betalen
ik denk dat je met één sponsor zelfs verre van gaat toekomen Ofwel mag die hier ook eens passeren ^^
Comment