Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
druk gedoe?? op het einde rustiger met een gezellig haardvuurtje, je had moeten verder kijken
zo zien we ook eens de manier van werken "op straat" en binnen op locatie, altijd leuk om te zien!!
Merci om het te delen!!! ben er zeker van dat ik nog veel van jou kan leren
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
wat een druk gedoe zeg.
heb het niet afgekeken hoor.
grt,bouk.
Ik heb het 30 sec. uitgehouden...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Jáaa ... zo'n blonde vamp is wel een beetje "sneller" dan een grasmachine.
- Dag Jos, nog altijd goe bezig zie ik...
Koen
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Waarom 'off' met twee f-en ?
waarom 'trully' met twee l-en?
video idee is heel leuk maar ook voor mij iets te hectisch
haha wel ik kan nog niet perfect engels schrijven zeker?
Hectisch...wel ik heb alles wat versneld met movie maker omdt ik anders niet binnen de 10min kon blijven.
Maar mijn shoots zijn altijd heel relax in eder geval
hahaha oops thanks om mijn foutjes te verbeteren zo leer ik het tenminste!
ik maak waarschijnlik ook eel foutjes in het nederlands zeker? min moedertaal is Frans en heb eerst italians geeerd enpas op mijn 14de nederlands...dat was pas hell...
Comment