Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf bruiloft gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotograaf bruiloft gezocht

Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
    ik zou zeggen ik kom et doen maar er ontbreekt iets voor mij en dat is een datum.
    da's toch maar een detail zeker
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ing369 Bekijk bericht
      ...Ik wil graag wat voor hem proberen te regelen om er toch een onvergetelijke dag te maken, daar dit toch eigenlijk de mooiste dag van je leven moet zijn.
      De veronderstelling dat foto's die dag mooier gaan maken, is een verkeerd uitgangspunt.
      Foto's zijn een herinnering aan die dag, maar maken hem niet mooier. Foto's verdwijnen in een album, dat bij de volgende gelegenheid aan de familie getoond wordt, en dat na een jaar, nog amper uit de kast komt. In het beste geval, kijkt het koppel er na 10 jaar nog eens naar. Hopelijk hebben ze ze dan niet enkel op DVD, want de kans is groot dat ze dan niet meer zichtbaar zijn.

Vragen als deze, voor een huwelijksfotograaf, zouden eigenlijk terecht moeten kunnen in een topic zoals "gezocht", waarbij er enkel gereageerd kan worden per PM. Deze vraag lokt steeds dezelfde reacties uit, waarvan de helft niet terzake doet.

Reacties over zwartwerk vind ik totaal achterhaald. Alsof een professionele fotograaf nooit iets in 't zwart meesnoept . 't Is niet omdat je een BTW-nummer hebt, dat je niet meer in 't "zwart" kan werken.

Reacties in de zin van dat een amateur geen deftige huwelijksreportage kan maken, vind ik ook totaal achterhaald. Ik heb al professionele reportages gezien, die om mee te huilen waren, en amateurreportages die schitterend waren.

Tot slot... ik doe 't niet. Ik heb enkele huwelijksreportages gedaan, "verniet" (voor niets dus), voor kameraden. 't Is een lange en vermoeiende dag, en tevens een vermoeiende week nadien, wanneer je thuis komt van het werk, en voor de PC zit, om je foto's nog een beetje te tunen. Het is prettig wanneer je mooi werk kan afleveren, en 't is voor het paar een cadeau dat natuurlijk zeer welkom is.

Ik wil je toch even waarschuwen... ik heb ook eens een reportage gedaan, als eerste fotograaf, en een student fotografie vroeg om als back-up mee te mogen gaan. Voor mij nooit een probleem, maar... ik vroeg nadien de foto's, en als ik zeg dat er van de 400 van de ganse dag 30 "goeie" bij waren, dan overdrijf ik zelfs nog.

Mvg

Chris
      Last edited by FestinaLente; 10 december 2009, 14:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ing369 Bekijk bericht
        Binnenkort trouwt mijn broer. Hij heeft een lowbudgut huwelijk zonder enige toevoegingen of poespas er omheen.
        Ik wil graag wat voor hem proberen te regelen om er toch een onvergetelijke dag te maken, daar dit toch eigenlijk de mooiste dag van je leven moet zijn.
        Nu ben ik op zoek naar een student fotograaf in omgeving Riemst om de dag van de bruiloft vast te leggen.
        Je mag me steeds contacteren als je nog op zoek bent op:
        yves.collin@telenet.be
        Als startend fotograaf in bijberoep kan ik dan een prijsje maken en
        wat voorstellen doen.
        www.yvescollin.be

Comment

Sorry
          De bruiloft is uitgesteld
          Ik heb dus toch geen fotograaf meer nodig voorlopig

Comment

Working...