Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkel Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Winkel Leuven

    Oorspronkelijk geplaatst door White Bekijk bericht
    Ik zou gewoon bestellen bij Konijnenberg.
    Al een paar keer gedaan en nog nooit problemen mee gehad.
    Als je het toestel eerst eens wilt zien, kan je eens in de FNAC gaan kijken.
    De toestellen die je wilt, staan daar normaal gezien heel toegankelijk in de zaal.
    Ongelooflijk, toch ? In een WINKEL naar de toestellen "gaan kijken" (en bepotelen) maar wél "op een ander" kopen ?

    Comment


    • #17
      Re: Winkel Leuven

      't is id een speciaal manneke, maar hij heeft me ook al zeer goed geholpen, zonder dat ik er iets kocht materiaal uitgeleend voor de school etc, maar hij is allergisch aan korting vragers .. als je er hulp wilt, moet je op een kalm moment (niet weekeinde) langs gaan, dan is het best een redelijke mens.

      Comment


      • #18
        Re: Winkel Leuven

        Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
        Ongelooflijk, toch ? In een WINKEL naar de toestellen "gaan kijken" (en bepotelen) maar wél "op een ander" kopen ?
        bij de Fnac kan ik dat begrijpen: de verkoper kan je geen zinnige uitleg geven, de prijzen zijn er pokkeduur, de service is belabberd .. maar je kan de toestellen vastpakken .. dat is dan ook de enige meerwaarde van de winkel .. maar het blijft er vreeselijk onaangenaam om er te kopen, en met lidkaart betaal je er na onderhandelen meer dan zonder lidkaart .. van sommige winkels begrijp je niet dat ze niet failliet gaan

        Comment


        • #19
          Re: Winkel Leuven

          Oorspronkelijk geplaatst door Indigo Bekijk bericht
          Er is vooral consensus over waar je niet moet gaan: De Photokar in de Diestsestraat.
          Hahahaha ... algemeen geweten precies.

          Ik ga tegenwoordig bij Foto Robyns in de stapelstraat in St. Truiden.
          .../...
          en service is me dat waard. Ze hebben me ooit heel goed geholpen bij een Sigma objectief dat in garantie was
          Ja ... dat laatste durf en wil ik niet meer zeggen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Winkel Leuven

            Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
            Ongelooflijk, toch ? In een WINKEL naar de toestellen "gaan kijken" (en bepotelen) maar wél "op een ander" kopen ?
            M.a.w kijken is kopen? Te gek voor woorden. Ga een beetje rondkijken en laat je informeren. En koop waar je het minst moet betalen voor de beste service. Zelf koop ik bij Konijnenberg. Je kan er meestal eerst huren voor je het koopt.
            EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

            Comment

            Working...
            X