Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik de enige ...????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    bedankt teddy-bear, voor de tip en de complimentjes
    ik had het ondertussen , na nog wat puzzelen gevonden en heb ook een nieuw logo gemaakt(ja zo vroeg op om het ventje naart werk te brengen , maar die tijd dus maar nuttig besteed )
    wat betreft die verdubbeling van webspace ... heb je daarvoor gewoon een mailtje gestuurd naar fotopic ??

    groetjes, Nina
    trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
    Member of the Han Fan Clan
    http://ninasgallery.fotopic.net
    http://ninas--tutorials.fotopic.net

    Comment


    • #32
      Gewoon een verzoek richten aan quota-request@fotopic.net, ze geven haast direct meer Mb's, zie wel dat eerst op uw site reeds voldoende "space" is opgebruikt

      Comment


      • #33
        Bedankt, heb nu iets voorlopigs op htpp://erikenmieke.fotopic.net

        E
        Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

        Comment


        • #34
          Thanks teddy bear ik heb me er ondertussen ook aangemeld.... nu zoeken hoe het daar in elkaar steekt
          Groetjes,

          Rudi Petitjean

          NATURE GALLERY

          Comment


          • #35
            Hallo,

            Ik ben onlangs ook overgeschakeld op FotoPic.
            Heeft er al iemand gevonden hoe je de datum voor de collectienaam weg krijgt bij fotopic?
            Die stoort mij eigenlijk redelijk erg. Voor de rest wel erg tevreden van Fotopic, maar het is inderdaad wat zoeken voor je alles ingesteld krijgt zoals je het zelf wenst.

            Thanks,
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #36
              @ Filmar: Je kan wel de notatie wijzigen in Gallery Settings - Menu Options - Date format to show, maar ik heb geen idee hoe je die datum weg krijgt, sorry...
              Canon Powershot G3 * Canon CF 32Mb * Apacer PhotoSteno CF 128Mb

              Comment

              Working...
              X