Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevaarlijke Dieren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gevaarlijke Dieren

    Toch maar eens opnieuw contact leggen met je opdrachtgever. Want een verzekering en dergelijke zou ik toch zeker eisen van hun. Niet dat ik schrik zou hebben als er iemand bij is om op tijd te reageren, maar toch niet ZOMAAR toegeven. Hoe staan de modellen ertegenover ?

    En wat bouk zegt over ongesteld zijn, dat is geen grap. Bloed en andere geuren kan zo'n beest wat wilder maken.

    Ik moet in Maart met 2 Luipaarden shooten in Duitsland met daarbij modellen maar die zijn wel getemd
    Als ik dit de eerste keer las dacht ik aan getemde modellen.

    Comment


    • #17
      Re: Gevaarlijke Dieren

      Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
      Hallo

      snip
      Ik moetin Maart met 2 Luipaarden shooten in Duitsland met daarbij modellen maar die zijn wel getemd, toch maak ik mij wat zorgen ... snip ...
      heb nog nooit met getemde modellen gewerkt .. geen idee dus of die nog gevaarlijk zijn ...

      Comment


      • #18
        Re: Gevaarlijke Dieren

        Gewoon niet laten blijken dat je schrik hebt, want dan maak je die beesten pas nerveus.


        En de meeste honden zijn niet gevaarlijk (de baasjes zijn dat eerder).
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: Gevaarlijke Dieren

          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

          En de meeste honden zijn niet gevaarlijk (de baasjes zijn dat eerder).
          Is dit ook zo bij Luipaarden
          Flickr

          Comment


          • #20
            Re: Gevaarlijke Dieren

            Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
            Is dit ook zo bij Luipaarden
            vind lui(e)paarden ook een wat vreemd gekozen naam voor die beesten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: Gevaarlijke Dieren

              Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
              Is dit ook zo bij Luipaarden
              Ik vermoed van wel.

              Ik zou sowieso trachten op voorhand een paar keer op visite te gaan, zodat je geen wildvreemde bent als je daar naar toe gaat.

              Lijkt me wel een spannende opdracht, ik zou het iig wel doen denk ik.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #22
                Re: Gevaarlijke Dieren

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                vind lui(e)paarden ook een wat vreemd gekozen naam voor die beesten.
                grt,bouk.
                Idd, klopt niet echt

                Heb het even opgezocht; voor wie het wil weten:
                Luipaard komt van het Latijn, leopardus ('leeuwpanter').

                Ik vermoed dat dat dan met wat volksetymologie is geëvolueerd in luipaard (mensen proberen vreemde woorden te interpreteren als woorden die ze wel kennen).
                Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                Comment


                • #23
                  Re: Gevaarlijke Dieren

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht

                  Heb het even opgezocht; voor wie het wil weten:
                  Luipaard komt van het Latijn, leopardus ('leeuwpanter').
                  off tpopic:
                  zou ook een goeie naam zijn voor een tank.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #24
                    Re: Gevaarlijke Dieren

                    @Antonella,

                    Heb je al eens bekeken of je (beroeps)verzekering dit dekt?

                    Ik weet niet of je ondertussen al een ondernemingsnummer hebt maar je eigen "familiale" verzekering zal bij een ongeluk niet tussenkomen (laat ons hopen dat dit niet voorvalt).

                    Ik heb een verzekering die ongelukken dekt (voor mijn klanten), dit zowel met lichamelijke schade als materiële. Werken met "wilde" & "exotische" dieren wordt NIET gedekt bij mij, staat mooi duidelijk in de polis.
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Gevaarlijke Dieren

                      MOESTEN ze aanvallen: niet weglopen!
                      Gewoon jezelf op grond smijten en doen als dood, hun trainer zal er zeker wel bijstaan en zal snel genoeg reageren.
                      De trainer zal vast ook snel genoeg opmerken als de dieren wat "irritant" worden, en zal hier zeker op reageren om het niet erger te maken.
                      Zoals eerder gezegd: beperk het flitsen, geen enkel dier heeft dit graag.

                      Ik zou geen schrik hebben als ik u was, de trainer zal je wel genoeg inlichten ook als je zelf vragen hebt. De trainer zal ook zoveel mogelijk proberen te voorkomen dat er iets gebeurd, en hij/zij kan dit nog altijd het beste inschatten.

                      Geniet gewoon van je shoot!
                      Using the camera to defeat the habit of not seeing

                      Comment


                      • #26
                        Re: Gevaarlijke Dieren

                        Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
                        MOESTEN ze aanvallen: niet weglopen!
                        Gewoon jezelf op grond smijten en doen als dood, hun trainer zal er zeker wel bijstaan en zal snel genoeg reageren.
                        De trainer zal vast ook snel genoeg opmerken als de dieren wat "irritant" worden, en zal hier zeker op reageren om het niet erger te maken.
                        Zoals eerder gezegd: beperk het flitsen, geen enkel dier heeft dit graag.
                        Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
                        Geniet gewoon van je shoot!
                        Hahahahaha
                        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Gevaarlijke Dieren

                          Hey,

                          Ik fotografeer hoofdzakelijk dieren.
                          Vooral honden zijn mijn hoofdonderwerp, onlangs ook wat wolven. Maar ook slangen en reptielen hebben al voor m'n lens gestaan. EN natuurlijk ben ik ook al eens gebeten...

                          Voor de shoot die jij voorstelt, zou ik niet zonder een ervaren dierencastingbureau werken. Ik denk dat ze zelf zorgen voor de verzekering van de modellen.

                          Ik heb wel wat contacten in die wereld. Als je info nodig hebt, stuur je maar een PB.

                          grtz
                          I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

                          Comment

                          Working...
                          X