Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nu snap ik het ... jij wordt gesponsord door bd, per 10.000 post krijg je een gadget
En een Pc-scherm per 25.000. Grapje hé.
Proficiat Bouk !!!!
Keep up the good work.
Hup bouk, hup, laat de leeuw niet in zijn hempie staan, hup bouk , hup.........
Op naar de 150.000 hé, dat is pas een uitdaging.
CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Jos, Je mag onze "Mister Belgiumdigital" niet zo onder druk zetten
Ik zou niet durven.
't Was eerder de bedoeling om de leiding van BD (niet de snelste beslissers) een richtdatum te geven.
Die bijzondere dag valt waarschijnlijk midden in de zomer en zal dus geschikt zijn voor bijvoorbeeld:
- de onthulling van een monument
- een "meet en greet" met Corien en Bouk in De Rijp
- een SD in de Beemster polder (werelderfgoed)
Of ... een combinatie van die drie.
Last edited by Jos Vanhengel; 21 november 2009, 21:23.
Ook van mij proficiat, Bouk. Je commentaren zijn steeds verantwoord en gegrond. Ik ben er zeker van dat we hier nog veel nuttige reacties kunnen verwachten. Ik hoop dat we hier nog vele wolkjes mogen zien passeren. Goed bezig, houden zo
Jouw post's brengen toch altijd weer een glimlach hier, en zoals al vermeld, altijd eerlijk en nooit kwetsend
Komop mensen van BD breng voor deze topper een nieuw tellernaampje uit.
Senior member is allang niet meer van toepassing voor Bouk.
Daar moet iets speciaals voor te verzinnen zijn
Comment