Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

75.000-ste !!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: 75.000-ste !!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
    Je stelt me teleur Bouk

    Ik had gehoopt op een pittige reactie.
    zie PM.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #77
      Re: 75.000-ste !!!!

      Proficiat Bouk en ik hoop van ganser harte dat we nog lang plezier mogen beleven aan je altijd objectieve en leerzame beoordelingen


      Groetjes chrit.
      Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

      Comment


      • #78
        Re: 75.000-ste !!!!

        Van Bouk krijgen beginners als ik tenminste ook objectieve commentaar, zelfs in de minder populaire fotobeoordeling.

        Gewoon doorgaan Bouk!

        Comment


        • #79
          Re: 75.000-ste !!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door NeQo
          Respect? Dat is een duur woord hoor voor iemand die er een sport van maakt om op nagenoeg alle topics een antwoord te geven.
          Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik persoonlijk vind dat zielig.
          Wie ben jij om commentaar te hebben op iemand die iets doet dat hij klaarblijkelijk
          graag doet en leuk vind? Wie ben jij om zoiets zielig te vinden? Ga jij even uitmaken
          wat iemands in zijn leven moet doen om het nuttig te maken? Je moet toch over een
          serieus pak pretentie beschikken om zoiets te verkondigen.
          Persoonlijk vind ik zovele dingen zonde van de tijd en de moeite, maar vind ik mensen
          die in mijn ogen dergelijke dingen doen niet zielig. Ik begrijp het niet altijd, maar heb
          er meestal wel respect voor. Zolang hetgeen ze doen maar niet ten koste gaan van een
          ander.

          Oorspronkelijk geplaatst door NeQo
          Wist je dat er trouwens een naam bestond voor dergelijk gedrag?
          Ze noemen dat "post-whores".
          [I]Postwhore:
          One who typically floods a message board with posts in order to gain a higher Post Count and to make themselves known in an environment of 5000 users.
          Voor alles is een naam. Een gat in de muur heet raam. Zoek hier maar eens achter het
          woordje "trol."

          Oorspronkelijk geplaatst door NeQo
          Mensen die zich belangrijk vinden door zoveel mogelijk kritiek te uiten (positief of negatief, speelt geen rol)
          Het belangrijkste voor hun is om zoveel mogelijk posts/reply's te maken.
          En er nog fier op zijn ook. En zich belangrijk vinden omdat ze al X-aantal posts hebben.
          Er is niks mis mee om ergens fier op te zijn. Ik vind het bijvoorbeeld van de pot gerukt
          om jaren aan een stuk uren per dag te trainen om -ik zeg maar iets- een centimetertje
          hoger te springen. Is dat nu iets om je belangrijk door of van te voelen? Jawel hoor, als
          dat voor de persoon in kwestie belangrijk genoeg is om fier over te zijn, indien dit iets
          is voor hem of haar om blij mee te zijn, dan neem ik daar genoegen mee. Ik neem het
          hen niet kwalijk. Integendeel, ik gun hun dat. Andere gevoelens getuigen -mijn inziens-
          van jaloezie en kleinzielige wrok.

          Oorspronkelijk geplaatst door NeQo
          Kijk vriendelijke mods, ook deze post kunnen jullie verwijderen.
          We zullen zien of negatieve kritiek dan door iedereen mag gepost worden, of door enkelen.
          Daar zullen de moderators wel over beslissen. Zelf zou ik het laten staan. Het zegt veel
          meer over jou dan over Bouk. Ik zeg helemaal niet dat je er respect voor moet hebben.
          Maar maak niet uit wat mensen in jouw ogen wel of niet moeten of mogen doen om als
          waardevol dan wel als zielig beschouwd te worden.

          Oorspronkelijk geplaatst door NeQo
          De vorige reply was trouwens grappig bedoeld, aangezien er een clowntje bijstond...
          Ik heb het gelezen. Er was niets grappigs aan. Het was gewoon beledigend. Het was een
          kwestie van onnodig kwetsen. En eigenlijk zelfs van je met dingen te bemoeien waar je
          strikt genomen geen zaken mee hebt.
          Daar een clowntje achter zetten, dat is pas zielig.

          Comment


          • #80
            Re: 75.000-ste !!!!

            Beste Doudeke,

            Kijk eens wat onder artikel 7.13.7. staat, op deze pagina.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #81
              Re: 75.000-ste !!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Beste Doudeke,

              Kijk eens wat onder artikel 7.13.7. staat, op deze pagina.

              Hello Jos,

              Ja, ik ken dat artikel. Erger nog, ik kon dit al van voordien. En toch kon ik het niet laten.
              Waarschijnlijk moest het me even van het hart. Het zal wel niet verstandig zijn, maar ik
              betwijfel ook of het verstandig is om er altijd het zwijgen toe te doen?

              Comment


              • #82
                Re: 75.000-ste !!!!

                [Mod] Ok mensen, en nu alles weer op de rails aub.
                Ik zou niet graag dit draadje sluiten.

                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #83
                  Re: 75.000-ste !!!!

                  Ik wist het gewoon dat mijn reply ging gedelete worden, nuja swot...

                  Comment


                  • #84
                    Re: 75.000-ste !!!!

                    @topic .... tuurlijk een grote voor Bouk die dit jaar ongetwijfeld de kaap van 90.000 haalt. Aan dit tempo vieren we volgend jaar, ergens in de zomer, de "100.000e" ... aan wie geeft Bouk die eer, aan wie besteedt hij z'n 100.000e berichtje?

                    Wie waagt een gokje ?
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • #85
                      Re: 75.000-ste !!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Om van 40.000 reacties naar 75.000 te komen, heeft ie 845 dagen nodig gehad. Dat is een gemiddelde van 41,42 reacties per dag.

                      Gaat Bouk aan dit tempo door, dan hebben we tot vrijdag 15-07-2011 de tijd om een inzameling te doen.

                      Dat wordt een lang weekend, in juli 2011.
                      Zijn gemiddeld aantal reacties per dag is aanzienlijk gestegen. Met de negentigduizendste in zicht (klik!) zie ik mij genoodzaakt de cijfers aan te passen.

                      Bij leven en welzijn van "Mister Belgiumdigital", zal reactie nummer 100.000 ongeveer op 30 april 2011 geschreven worden.
                      Dat is dus twee en een halve maand vroeger dan de eerste berekeningen.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #86
                        Re: 75.000-ste !!!!

                        tien minuutjes vóór middernacht .. ik denk dat de 90.000e voor morgen zal zijn
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment


                        • #87
                          Re: 75.000-ste !!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                          tien minuutjes vóór middernacht .. ik denk dat de 90.000e voor morgen zal zijn
                          klopt!!!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #88
                            Re: 75.000-ste !!!!

                            Ik sta er niet zo bij stil, maar den Bouk geeft wel reply op zaken waar vele anderen voorbijlopen, ook van de nieuwkomers.
                            En dan is een post van een nieuw lid, waar iedereen het te min vindt om te reageren niet aangenaam, en dan is daar den Bouk die het wel doet.
                            Niets mis mee toch, en zeker beter dan het uitlokkend gezwam van sommigen..dus
                            Klein kodakske

                            Comment


                            • #89
                              Re: 75.000-ste !!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door vroy Bekijk bericht
                              ik sta er niet zo bij stil, maar den bouk geeft wel reply op zaken waar vele anderen voorbijlopen, ook van de nieuwkomers.
                              En dan is een post van een nieuw lid, waar iedereen het te min vindt om te reageren niet aangenaam, en dan is daar den bouk die het wel doet.
                              Niets mis mee toch, en zeker beter dan het uitlokkend gezwam van sommigen..dus :g
                              volledig mee akkoord

                              Comment


                              • #90
                                Re: 75.000-ste !!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                klopt!!!
                                grt,bouk.
                                Perfect shot, skipper.
                                Vriendelijke groet,

                                Jos

                                Comment

                                Working...
                                X