Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
    hé de reclame is weg bovenaan!

edit: wat eigenlijk ook best handig kan zijn: bij elke post een knopje om terug naar de top van de pagina te gaan.
    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Blijkbaar toch niet
    toch voor even dan (deze vm)
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zaipow Bekijk bericht
      press de home button op uw klavier
      ow, zo simpel!
      merci hé.

Bij mij blijft die reclame weg hoor. Lekker!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
        dirk ,
        mooie resume .
        Ben het hier wel mee eens .
        Zou inderdaad mooier en makkelijker ogen .
        En dan nog de member - labeling eraf :
        enkel vanaf 50.000 postings een gouden ster of zo
        Ofwel niet boven, maar links van de post. dan verlies je ook niks. Beetje zoals de layout van 'overzicht discussie', onderaan wanneer je een reactie post. Maar dan met de avatar, eventueel woonplaats, leeftijd, etc.

Ik heb ook geen reclame trouwens
        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

[QUOTE=zaipow;24715741.Het grijze kleur van de pagina's vind ik storend en doen de foto minder tot zijn recht komen.
          Een zwarte achtergrond zou beter zijn.(wordt tevens gebruikt bij de uitgave van BD Book Of Fame)
          Als er leden zijn die het grijze ok vinden stel ik een oplossing voor
          om een extra optie in te lassen dat je zelf kan kiezen welke kleur je achtergrond zal zijn en uiteraard
          met aangepaste tekstkleur.[/QUOTE]

Een permanente zwarte achtergrond?
          En wat als je dan bijvoorbeeld zoals ik steeds met zwarte kaders rond je foto's werkt?
          Deze zijn dan helaas niet meer zichtbaar!

Dus ieder de keuze laten welke achtergrond ze liefst zien vindt ik een aanvaardbaar
          idee!
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

ik kom hier regelmatig kijken naar de geposte foto's maar reageer nooit. Ik denk dat ik dit meer zou doen indien er 3 knopjes zouden zijn : niet zo goed, goed, super, waarbij waardering voor het beeld simpelweg kan gegeven worden door op een van de knoppen te drukken. De reacties kunnen nog altijd gebruikt worden natuurlijk, maar op die manier hebben topic starters die weinig reactie krijgen misschien een beter idee van de waardering voor hun beeld ...

Kris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hercules Bekijk bericht
              ik kom hier regelmatig kijken naar de geposte foto's maar reageer nooit.
              kom...kom das niet waar hè.
              OK.. tis niet veel, maar in zwart/wit reageerde je toch wel eens.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hercules Bekijk bericht
                ik kom hier regelmatig kijken naar de geposte foto's maar reageer nooit. Ik denk dat ik dit meer zou doen indien er 3 knopjes zouden zijn : niet zo goed, goed, super, waarbij waardering voor het beeld simpelweg kan gegeven worden door op een van de knoppen te drukken. De reacties kunnen nog altijd gebruikt worden natuurlijk, maar op die manier hebben topic starters die weinig reactie krijgen misschien een beter idee van de waardering voor hun beeld ...

Kris
                Een waarderingssysteem is hier ooit eens gebruikt en al heel snel terug afgeschaft. De naam van de fotograaf is voor sommigen al genoeg om een slechte score te geven.

Mits het (tijdelijk) verborgen houden van de identiteit van de fotograaf valt misschien nog iets uit te werken: bij 10 dagen om te reageren/beoordelen, waarna de fotograaf "onthuld" wordt. Maar of dat mogelijk is...
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  kom...kom das niet waar hè.
                  OK.. tis niet veel, maar in zwart/wit reageerde je toch wel eens.
                  grt,bouk.
                  Ja, inderdaad, een paar keer, maar dit is heel weinig in vergelijking met het aantal keren dat ik kom kijken. Hier worden heel veel beelden gepost, en zou niet weten waar te beginnen als ik overal wil op reageren. Ik denk dat ik dit wel zou doen met de knopjes, vergelijkbaar met de challenge, waar je heel gemakkelijk foto's kan beoordelen
                  T'is maar een suggestie, verder is het hier wat mij betreft fantastisch, heb hier al veel bijgeleerd !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht

Mits het (tijdelijk) verborgen houden van de identiteit van de fotograaf valt misschien nog iets uit te werken: bij 10 dagen om te reageren/beoordelen, waarna de fotograaf "onthuld" wordt. Maar of dat mogelijk is...
                    zou wel leuk zijn ja, maar of men later nog eens terug komt om te kijken wie de fotograaf was, betwijfel ik ten zeerste.
                    tis nu al zo, dat zelfs de TS vaak niets meer van zich laat horen, zelfs geen eens een bedankje.
                    ja als er erg negatief op een opname wordt gereageerd, geeft een TS nog wel eens tegengas.
                    grt,bouk.

Comment

Ja, dat klopt Bouk.
                      Over die bedankjes: je kunt dat ook blijven doen hé, en je thread zo kunstmatig in leven houden. Daarom doe ik het eigenlijk zelden.
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                        Ja, dat klopt Bouk.
                        Over die bedankjes: je kunt dat ook blijven doen hé, en je thread zo kunstmatig in leven houden. Daarom doe ik het eigenlijk zelden.
                        klopt, maar met mate toch geen probleem hoor.
                        grt,bouk.

Comment

ik bedank ook niet echt veel omdat ik vind dat je zo je topic naar boven bumpt.
                          Bij deze: Bouk en iedereen die tips en commentaar heeft gegeven of gewoon maar heeft gekeken naar mijn foto's: bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                            ik bedank ook niet echt veel omdat ik vind dat je zo je topic naar boven bumpt.
                            heb het al eens aangehaald, maar dit komt uit de regelementen:

(Als jouw topic aan 't uitbloeien is (d.w.z. als er geen reacties meer komen), behoort het tot een elementaire vorm van beleefdheid, de mensen die gereageerd hebben te bedanken.)
                            grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              heb het al eens aangehaald, maar dit komt uit de regelementen:

(Als jouw topic aan 't uitbloeien is (d.w.z. als er geen reacties meer komen), behoort het tot een elementaire vorm van beleefdheid, de mensen die gereageerd hebben te bedanken.)
                              grt,bouk.
                              Dat zijn maar enkele van de tegenstrijdigheden die op BD te vinden zijn, een ander voorbeeld: een moderator kan een topic beginnen en dat zelfde topic modereren. Rechter en aanklager tegelijk dus. Democratie ?
                              Als het aan mij lag mag een moderator aan geen discussies meedoen, maar ja, wie ga je dan nog vinden om te modereren (en ik ben voorzichtig met het aantal d's).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                                Dat zijn maar enkele van de tegenstrijdigheden die op BD te vinden zijn,
                                dat is niet de reden dat ik het heb aangehaald hoor!!
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X