Naar aanleiding van de topic Belgiumdigital genomineerd voor 'Site van het jaar' wil ik enkele
punten aangeven waarom ik twijfel om mijn stem te geven voor BD
1.Het grijze kleur van de pagina's vind ik storend en doen de foto minder tot zijn recht komen.
Een zwarte achtergrond zou beter zijn.(wordt tevens gebruikt bij de uitgave van BD Book Of Fame)
Als er leden zijn die het grijze ok vinden stel ik een oplossing voor
om een extra optie in te lassen dat je zelf kan kiezen welke kleur je achtergrond zal zijn en uiteraard
met aangepaste tekstkleur.
2.Scrollen doe ik niet graag als ik naar foto's kijk op het net.
Dan bedoel ik meer bepaald voor de map pagina's van leden en op het subforum HOF waar je de oudere week pagina's kan bekijken.
De oorzaak van het te moeten scrollen ligt aan de breedte van het logo van BD (welke ik ook niet echt super vind) bovenaan,
die alles teveel naar beneden duwt en soms dan nog eens een reclamebalk er bovenop.
3.Op de recentste HOF van de week heb je een link naar de betreffende topic van de foto.
Waarom tref ik deze links niet meer aan bij de oudere HOF pagina's?
Sommige leden geven een extra uitleg bij hun foto en dat maakt het interessant om die nog eens te kunnen lezen.
4.De fototopicslijsten zouden ook overzichtelijker zijn mocht er daar een thumbnail van de betreffende foto's bij de titels staan.
Alle titels onthouden die je al langs geweest bent word een beetje te veel op den duur.
Foto's (de thumbnails) daar integen werken vlotter als geheugensteun en maken je ook reeds sneller de keuze of de foto je zal interesseren
of niet om de topic te openen.
Als je zelf nog ideeen hebt voor verbetering kan je ze hier aanvullen.
PS: punt 1,2 en 3 zijn nog het gemakkelijkst om aan te passen
punt 4 daar integen zal technisch wat moeilijker zijn maar toch een verbetering
MVG
punten aangeven waarom ik twijfel om mijn stem te geven voor BD
1.Het grijze kleur van de pagina's vind ik storend en doen de foto minder tot zijn recht komen.
Een zwarte achtergrond zou beter zijn.(wordt tevens gebruikt bij de uitgave van BD Book Of Fame)
Als er leden zijn die het grijze ok vinden stel ik een oplossing voor
om een extra optie in te lassen dat je zelf kan kiezen welke kleur je achtergrond zal zijn en uiteraard
met aangepaste tekstkleur.
2.Scrollen doe ik niet graag als ik naar foto's kijk op het net.
Dan bedoel ik meer bepaald voor de map pagina's van leden en op het subforum HOF waar je de oudere week pagina's kan bekijken.
De oorzaak van het te moeten scrollen ligt aan de breedte van het logo van BD (welke ik ook niet echt super vind) bovenaan,
die alles teveel naar beneden duwt en soms dan nog eens een reclamebalk er bovenop.
3.Op de recentste HOF van de week heb je een link naar de betreffende topic van de foto.
Waarom tref ik deze links niet meer aan bij de oudere HOF pagina's?
Sommige leden geven een extra uitleg bij hun foto en dat maakt het interessant om die nog eens te kunnen lezen.
4.De fototopicslijsten zouden ook overzichtelijker zijn mocht er daar een thumbnail van de betreffende foto's bij de titels staan.
Alle titels onthouden die je al langs geweest bent word een beetje te veel op den duur.
Foto's (de thumbnails) daar integen werken vlotter als geheugensteun en maken je ook reeds sneller de keuze of de foto je zal interesseren
of niet om de topic te openen.
Als je zelf nog ideeen hebt voor verbetering kan je ze hier aanvullen.
PS: punt 1,2 en 3 zijn nog het gemakkelijkst om aan te passen
punt 4 daar integen zal technisch wat moeilijker zijn maar toch een verbetering
MVG
Comment