Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

    Oorspronkelijk geplaatst door zaipow Bekijk bericht
    Sorry,
    ik wil niet onbeleefd overkomen maar..
    Deze topic 'Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?' was wel bedoeld omtrent de lay out of andere technische verbeteringen van het forum.
    Dus echter niet 'Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD-leden?'.
    Anders verander ik gewoon de titel en doen jullie rustig verder.
    Please don't get me wrong
    Ik dank u voor het begrip
    Mijn excuses, mijn reactie hierboven was er eentje van de spreekwoordelijke druppel. Het zal niet meer gebeuren (in uw topic )

    Comment


    • #32
      Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

      Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Ik kan uit al je posts die ik tot nu toe gelezen heb enkel besluiten dat BD voor jou sowieso niks goed kan doen waamee ik niet wil gezegd hebben dat ik me in bepaalde punten van jou niet kan vinden.

      Ik heb ook alle begrip voor sommige standpunten van een Ajuin, Purlut, Festina, ... die berucht zijn voor hun harde kritiek maar elk woord (en ik meen het ook zo: ELK woord) van een mod wordt door jou gebogen, getwist en/of in een andere context geplaatst om toch maar BD met zijn mods en RvB in een slecht daglicht te stellen. Mag een William zich ook zelf verdedigen of heb je als taak de advocaat - spreekbuis te zijn van iedere malcontente op dit forum?
      Om te antwoorden op de laatste vraag...
      Ja, hij mag zichzelf verdedigen. Als verschillende mensen van het bestuur mogen reageren, mogen toch ook verschillende leden reageren, of zie ik dat dan weer fout ?

      Wat de rest van uw betoog betreft... Je kan het op twee manieren interpreteren :
      Ofwel worden woorden uit de context getrokken, ofwel worden woorden in een context geplaatst. Een "ongefundeerde aanval" (ik zie geen aanval, maar iemand die een vaststelling bevestigt) wordt gepareerd met een m.i. verkeerd fundeerde verdediging, en dan zie ik het waarschijnlijk weer fout.

      Ik heb niets voor WilliamG en niets tegen het bestuur van BD, helemaal niets. Ik zeg ook nergens dat men hier niets goed kan doen, maar het is niet omdat iets goed doet, dat het niet nog beter kan.
      Wanneer mensen er echter "een ivoren toren mentaliteit" op na houden, en zelf alles mogen, en de ander maar moet zwijgen omdat... Sorry, daar heb ik wat moeite mee.

      Wat "elk woord van een mod" betreft... ik zit hier heus niet elke reactie af te zoeken om op te reageren, maar wanneer ik meen dat er verkeerd gereageerd werd, en ik lees dat toevallig, dan reageer ik. Ik doe dit heus niet alleen met reacties van mods.

      De vragen die hier gesteld worden, in dit topic, zijn andermaal deze van iemand die het goed meent. Er wordt andermaal vastgesteld dat dit nogmaals dezelfde herhaling van vragen is, die in het verleden gesteld zijn. Ik zie zelfs dat er iets positiefs uit dit topic naar voor komt, en dat is dus een positieve wending.

      En nu... met respect voor de topicstarter, sluit ik hierbij af.
      Sorry, voor de afwijking, maar ik wou toch nog even reageren.

      Mvg

      Chris

      Comment


      • #33
        Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

        Even voor de duidelijkheid
        [MOD OFF]
        [Rvb OFF]
        Ik denk dat je deze nominatie in de juiste context moet plaatsen
        We staan immer genomineerd in de categorie "community" de zaken die je hier aankaart behoren tot de huisstijl van de site, waarover ik onder het motto "de gustibus et coloribus non disputandum est" verder geen uitspaken doe
        [/MOD OFF]
        [/Rvb OFF]

        Oorspronkelijk geplaatst door zaipow Bekijk bericht
        Naar aanleiding van de topic Belgiumdigital genomineerd voor 'Site van het jaar' wil ik enkele
        punten aangeven waarom ik twijfel om mijn stem te geven voor BD

        1.Het grijze kleur van de pagina's vind ik storend en doen de foto minder tot zijn recht komen.
        .../...
        2.Scrollen doe ik niet graag
        .../...
        3.Op de recentste HOF van de week heb je een link naar de betreffende topic van de foto.Waarom tref ik deze links niet meer aan bij de oudere HOF pagina's?
        .../...
        4.De fototopicslijsten zouden ook overzichtelijker zijn mocht er daar een thumbnail van de betreffende foto's bij de titels staan.
        .../...
        Als je zelf nog ideeen hebt voor verbetering kan je ze hier aanvullen.

        Comment


        • #34
          Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

          Een grondige rebranding en redesign zou echt geen kwaad kunnen, de site ziet er in geheel nogal 2005 achtig uit...

          enkele punten:
          1) banner bovenaan die véél teveel aandacht trekt (en er maar gewoon bijgesmeten is, ipv te verwerken 'in' de site)
          2) reclame zou niet zichtbaar moeten zijn voor betalende leden
          3) logo en navigatie
          4) seo van de topnavigatie
          5) homepage
          6) doorvoeren look&feel naar andere modules (helpdesk, challenge, ...)
          ...

          (niet met de bedoeling op mensen hun tenen te trappen)

          Mvg,
          Rik
          Mijn foto's
          Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

          Comment


          • #35
            Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

            Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
            hihihi

            my thoughts exactly

            komt alleen onder zijne steen vandaan als er hier weer eens reuring is .
            Je maakt jezelf keer op keer wezenloos belachelijk met dit soort opmerkingen. Lees deze topic nóg eens even door. Ik was de eerste die hier rechtstreeks op de topicstarter zijn vragen heeft geantwoord. En kijk dan eens even wie het daarná allemaal nodig vond om een reactie te plaatsen. Ja hoor, 2009 kan de geschiedenis ingaan als een prima forumtroljaar.

            Verwacht van mij geen reactie meer als je ook hierop een mening wil geven (het tegenovergestelde zou me verbazen). Vanaf heden sta je te pronken in mijn ignore-lijst. Op dat vlak zul je bij vele forumleden wel een topper worden.

            Willy
            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #36
              Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
              Vanaf heden sta je te pronken in mijn ignore-lijst.
              Tja ignore waarom verbaast mij dat helemaal niets ? In de ruim een jaar dat ik hier mee lees zijn hele volkstamen genegeerd , medewerkers en werk groepen inkluis.
              Er zijn heel wat groene bollen verloren gegaan en zelfs leden zijn gans afgehaakt zoals hvr en maar liefst 3 leonnen en ticor en wie vergeet ik allemaal nog juist. mensen die het beste voor hadden en daarom hun mond open deden .

              Ja er zijn ook nieuwe leden bij gekomen maar voor meer kwaliteit heeft dat niet gezorgd he. Integendeel armoede troef . ik zal hier geen namen noemen

              Enne als ge net als jij mee leest zonder in te loggen dan werkt die hele ignore niet he. Dus bedankt voor je aandacht .
              Last edited by WilliamG; 20 november 2009, 20:55.

              Comment


              • #37
                Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                ... Enne als ge net als jij mee leest zonder in te loggen dan werkt die hele ignore niet he. ...
                Je kan ook ingelogd zijn en het online-lampje naast je schuilnaam uitschakelen.

                Knappe software hoor, hier op BD.
                Last edited by Jos Vanhengel; 21 november 2009, 00:58.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #38
                  Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                  Ben het toch ook eens dat je altijd moet scrollen op elke pagina om de eerste foto te kunnen zien. Omdat de layout teveel balast heeft voor het eigenlijke topic.
                  • Eerst krijg je een 90tal pixels reclame. Ik dacht dat dit vroeger op het DB-logo kwam te liggen. Nu komt het er nog eens boven.
                  • Dan nog eens een 100tal pixels voor het BD-logo. En voor alleen het logo is dat wel veel. Dus de reclame terug hierover plaatsen of anders de website menu mee integreren.
                  • Dan is er de website menu die zo'n 30 pixels inneemt. Ik zelf gebruik deze menu bijna nooit en hij is groter dan de andere menu's. Dus die kan in het logo worden verwerkt of iets kleiner gemaakt.
                  • Dan een kadertje van 55 pixels met de locatie van waar je zit op het forum (dit vind ik iets handig. Er staat ook info over jezelf aan de rechter kant.
                    Hier staat voor de eerste keer de naam van de pagina in waarop je bent.
                  • Dan het forum menu met een 20-tal pixels. Dat lijkt me normaal.
                  • Dan voor de 2de maal de naam van pagina. Dit mag dus weg, want staat al hoger.
                  • Dan nog een menu met de mogelijkheid om naar de volgende of vorige thread te gaan. Ik gebruik dit nooit, maar ik begrijp dat anderen dat misschien wel nuttig vinden. Maar waarom wordt dit dan niet geïntrigeerd in de topic menu die nog later komt?
                  • Dan is een button "post reactie". Die staat veel te vroeg, je moet nog beginnen lezen. En de button staat ook onderaan. Die laatste plaats is veel logischer. Eerst lezen wat er staat en dan pas reageren. Dus als die weg kan, dan kan de layout tussen het forum menu en het topic wat smaller worden misschien.
                  • Dan is er een topic menu (en al het 4de menu eigenlijk). Deze menu gebruik ik weer nooit. Misschien een mogelijkheid om die opties mee met een van de vorige te integreren. Voorbeeld een topic-menu met al die opties in het forum menu integreren.
                  • Dan datum/tijd en rechts link voor specifieke post
                  • Dan naam poster en eventueel zijn logo.
                  • Dan voor de 3de maal de naam van de pagina.

                  In het totaal zijn dat 540 pixels voor de eigenlijke content komt. Dat zal voor de meeste surfers toch al snel de helft van het scherm zijn. Dus het gevolg is dat die eerste foto nooit volledig op uw scherm staat.

                  Dus ik ben voorstander om die eerste 540 pixels te reduceren tot een kleiner getal.
                  Tot sluitertijd, Dirk

                  Comment


                  • #39
                    Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                    dirk ,
                    mooie resume .
                    Ben het hier wel mee eens .
                    Zou inderdaad mooier en makkelijker ogen .
                    En dan nog de member - labeling eraf :
                    enkel vanaf 50.000 postings een gouden ster of zo

                    Comment


                    • #40
                      Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                      Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                      enkel vanaf 50.000 postings een gouden ster of zo
                      die (sterren) hebben we vroeger hier al gehad hoor, maar zijn afgeschaft.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #41
                        Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                        Avatar en wel/ofniet groen spul ook weg (en denken dat men een paar maanden geleden, dit nog groter wou maken). Is ook veel lege data ...
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #42
                          Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                          hé de reclame is weg bovenaan!


                          edit: wat eigenlijk ook best handig kan zijn: bij elke post een knopje om terug naar de top van de pagina te gaan.
                          Last edited by Freewillie; 2 december 2009, 11:22.
                          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                          Comment


                          • #43
                            Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                            hé de reclame is weg bovenaan!
                            .
                            Blijkbaar toch niet
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #44
                              Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                              hé de reclame is weg bovenaan!


                              edit: wat eigenlijk ook best handig kan zijn: bij elke post een knopje om terug naar de top van de pagina te gaan.
                              press de home button op uw klavier

                              wil je ervan af van de reclame..is niet moeilijk hoor..

                              Comment


                              • #45
                                Re: Zijn er verbeteringen mogelijk voor BD?

                                zonder die reclame kan het forum niet gratis blijven !

                                Comment

                                Working...
                                X