Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Verder heeft Sony en nog andere merken ook een GPS tracker die je gewoon meeneemt en achteraf met SW koppel je de foto's met de gegevens van de tracker. DSLR en tracker moeten dan wel op hetzelfde uur ingesteld staan hé. Dit werkt ook met compacte camera's.
Dank u Dirk voor de informatie, maar het betreft nog steeds aparte gps trackers zie ik.
Er is sprake van dat ze ingebouwd gaan worden in de camera. Vroeg me af of dat al verkrijgbaar was.
Er zijn geruchten (www.nikonrumors.com) dat een volgende generatie Nikons van het D3-genre (dus die met ingebouwde battery-grip) wel eens de GPS in die grip ingebouwd zouden kunnen krijgen. Maar om daar nu op te wachten...
Zou wel een goede zaak zijn, want ik werk momenteel met Nikon's GP-1 Gps en het blijft toch wat onhandig: je camera past moeilijker in een fototas, een extra kabel waar je moet op letten en, zoals in het geval van een D90, een grote kans op het beschadigen van de GPS-poort op je camera (zoals mij overkomen is)...
Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link. GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.
Comment