Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedreigd door jachtwachter !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Bedreigd door jachtwachter !

    Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
    Als daar dan plots een groep scouts een bosspel komt doen en blijkt dat al die moeite voor niets is geweest dan zou jij ook niet content zijn denk ik.
    kijk....en dan wordt het tijd om de jagers in te schakelen)(.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #32
      Re: Bedreigd door jachtwachter !

      Het gebied rond het Schulens Meer is volgens mij toch echt geen afgesloten jachtgebied. Het is een officieel herkend wandelgebied met vaste wandelroutes. Als ik ga lopen, blijf ik op die wandelroutes. Maar gisteren heb ik toch weer geweerschoten gehoord toen ik aan het joggen was... Geeft niet zo'n super veilig gevoel moet ik zeggen.

      En aan de mensen hier op BD die eens aan het Schulens Meer gaan shooten, spring gerust eens binnen. Ik woon daar op nog geen 200m vandaag!
      www.focusfotografie.be
      www.facebook.com/eviwilmus

      Comment


      • #33
        Re: Bedreigd door jachtwachter !

        Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
        Het gebied rond het Schulens Meer is volgens mij toch echt geen afgesloten jachtgebied. Het is een officieel herkend wandelgebied met vaste wandelroutes. Als ik ga lopen, blijf ik op die wandelroutes. Maar gisteren heb ik toch weer geweerschoten gehoord toen ik aan het joggen was... Geeft niet zo'n super veilig gevoel moet ik zeggen.

        En aan de mensen hier op BD die eens aan het Schulens Meer gaan shooten, spring gerust eens binnen. Ik woon daar op nog geen 200m vandaag!
        Het gebied rond het Schulens Meer is zeker geen afgesloten jachtgebied.Ik ben van Halen centrum en ga ook veel naar 't meer.Nog nooit last gehad met jagers,ooit heeft er ééntje gevraagd wat ik aan het doen was(stomme vraag eigenlijk).
        En trouwens,waarom heeft iedereen zo schrik van jagers?
        Hij had het eens met mij mogen proberen.
        www.fotojoel.be
        7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

        Comment


        • #34
          Re: Bedreigd door jachtwachter !

          Dit vraag ik me nu al geruime tijd af: moet je jagers doorgang verlenen over een stuk weiland dat tot je eigendom behoort? Zij hebben nl. de kwalijke gewoonte om te vuren op wild, ongeacht of één van mijn paarden 5 à 10 meter verder staan...
          indien je het jachtrecht van jouw eigendom niet schriftelijk toekent aan een jager moet je geen toegang/doorgang verlenen aan die mannen en moeten ze dus van jouw eigendom blijven. Meestal moet je jagers enkele keren weg jagen want ze hebben nu eenmaal lak aan beperkende regeltjes..... Zeker doen !
          20D 40D 12-24F4 50F1.8 400F5.6 150F2.8 TZ7
          Het fotoblog van Bertpix.

          Comment


          • #35
            Re: Bedreigd door jachtwachter !

            Is Jean-Louis doodgeschoten of zo?
            Waar zit hij eigenlijk?
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #36
              Re: Bedreigd door jachtwachter !

              Ik ga regelmatig met asielhonden in een dreef aan Guldenrode in Wommelgem/Borsbeek wandelen.

              Die straat heeft een straatnaam, maar er staat wel 'privé' op (volgens mij zomaar door iemand aangebracht).

              Ik heb ook al vaak gehoord dat ik er niet mag komen, al zijn sommige bewoners wel vriendelijker dan andere.

              Een straat of dreef kan toch nooit eigendom van iemand zijn ?
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • #37
                Re: Bedreigd door jachtwachter !

                Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                Ik ga regelmatig met asielhonden in een dreef aan Guldenrode in Wommelgem/Borsbeek wandelen.

                Die straat heeft een straatnaam, maar er staat wel 'privé' op (volgens mij zomaar door iemand aangebracht).

                Ik heb ook al vaak gehoord dat ik er niet mag komen, al zijn sommige bewoners wel vriendelijker dan andere.

                Een straat of dreef kan toch nooit eigendom van iemand zijn ?
                Dat kan wel, maar dan moeten alle brievenbussen zich vooraan de dreef bevinden en alle huisbellen.


                Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment

                Working...
                X