Ik zou een mooi fotoboek willen maken van onze reis vorige zomer naar Canada-Alaska, ik heb geen ervaring met albumleveranciers, ik ben zo wat aan het rondkijken geweest maar ik weet niet echt wat te kiezen, m’n eerste voorkeur ging uit naar het profotonet album, zij drukken op glanzend fotopapier en het boek legt ook mooi open aan de vouwkant, het enige probleem is dat ze geen drukbare hardcover kunnen aanleveren, enkel een linnen of lederen omslag is een mogelijkheid ( op hun site is dit wat verwarrend aangezien er wel foto’s van bedrukte hardcovers te zien zijn, na een mail van m’n kant blijkt dit echter niet leverbaar , ook de 60 maximale pagina’s zullen krap zijn…)
Ik heb ook al gekeken naar Blurb maar daar zie ik geen glanzende papiermogelijkheid…
Zijn er hier mensen met tip’s of aanbevelingen ? Ik zoek dus echt degelijke kwaliteit, zowel op vlak van afdruk als afwerking algemeen en dat mag wat kosten, liever duur en goed dan goedkoop en net niet dat…
Ik heb ook al gekeken naar Blurb maar daar zie ik geen glanzende papiermogelijkheid…
Zijn er hier mensen met tip’s of aanbevelingen ? Ik zoek dus echt degelijke kwaliteit, zowel op vlak van afdruk als afwerking algemeen en dat mag wat kosten, liever duur en goed dan goedkoop en net niet dat…
Comment