Hallo,
Hopelijk ben ik met mijn volgende vraag in het juiste topic.
Sinds eind verleden jaar ben ik begonnen met fotografie waarvoor ik veel geld heb uitgegeven aan body en lenzen etc...
Door onvoorziene omstandigheden kan ik nauwelijks te tijd vinden om echt op stap te gaan. Het materiaal ligt hier maar en gebruik het nog maar nauwelijks.
Daarom ben ik nu aan het twijfelen om het misschien van de hand te doen maar heb geen flauw benul hoeveel ik nog zou kunnen krijgen. Alles is als nieuw en heb het met de grootste zorg steeds gebruikt en onderhouden, heb eveneens alle verpakkingen etc... en de body heeft (dacht) nu een 1500 clicks (hoe kan ik de juiste clicks feitelijk zien?).
Het materiaal is als volgt;
Body, Canon 450D
Afstandbediening eveneens beschikbaar.
Lenzen; Canon EFS 17-55mm f/2.8 IS USM met zonnekap en 2 zonnefilters
Canon EFS-60mm f/2.8 Macro USM met zonnekap ET-67B
Canon EF-50mm f/1.8II
Sigma 70-300mm 1:4-5.6 APO DG Macro met zonnekap en opbergtas
Extension Tube set DG 36mm – 20mm – 12mm
Opbergtas voor toestel en lenzen, Lowepro Micro Trekker 100
Wat denken jullie?
Hopelijk ben ik met mijn volgende vraag in het juiste topic.
Sinds eind verleden jaar ben ik begonnen met fotografie waarvoor ik veel geld heb uitgegeven aan body en lenzen etc...
Door onvoorziene omstandigheden kan ik nauwelijks te tijd vinden om echt op stap te gaan. Het materiaal ligt hier maar en gebruik het nog maar nauwelijks.
Daarom ben ik nu aan het twijfelen om het misschien van de hand te doen maar heb geen flauw benul hoeveel ik nog zou kunnen krijgen. Alles is als nieuw en heb het met de grootste zorg steeds gebruikt en onderhouden, heb eveneens alle verpakkingen etc... en de body heeft (dacht) nu een 1500 clicks (hoe kan ik de juiste clicks feitelijk zien?).
Het materiaal is als volgt;
Body, Canon 450D
Afstandbediening eveneens beschikbaar.
Lenzen; Canon EFS 17-55mm f/2.8 IS USM met zonnekap en 2 zonnefilters
Canon EFS-60mm f/2.8 Macro USM met zonnekap ET-67B
Canon EF-50mm f/1.8II
Sigma 70-300mm 1:4-5.6 APO DG Macro met zonnekap en opbergtas
Extension Tube set DG 36mm – 20mm – 12mm
Opbergtas voor toestel en lenzen, Lowepro Micro Trekker 100
Wat denken jullie?
Comment