Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: website

Het lettertype Poor Richard, Candara heeft niet iedereen op zijn pc, gebruik steeds standaard fonts zoals; Arial, Helvetica en Verdana

Contact form is maar rommelig, gebruik de attributen die er voordienen en je kan alles beter positioneren dan gewoon onder elkaar.
    Gastenboek is veel te smal ten opzichte van de site, idem met links.

Ik merk op dat je php ondersteund, maak hier beter gebruik van, vb als ik via contact form gewoon op verzenden druk dan kom ik op een lege pagina terecht met enkel het fout bericht.

Wat mij nog meeste stoort is dat je op je home een logo hebt en als ik op de andere pagina's ga kijken dat ik niet meer weet of ik nog op jouw site ben, wil hiermee zeggen dat je logo verdwijnt en dat is spijtig.
    Ook je copyright footer verdwijnt bij de andere pagina's, een weetje, het woord "copyright" heeft geen juridische betekenis. Wel juist is "dit werk is auteursrechtelijk beschermd".
    Verder suc6 met de site.
    Serif WebPlus is een makkelijk programma maar hiermee maak je geen site's, zelf scripten is steeds de boodschap.
    My favo; David Lachapelle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belsion Bekijk bericht
      Het lettertype Poor Richard, Candara heeft niet iedereen op zijn pc, gebruik steeds standaard fonts zoals; Arial, Helvetica en Verdana

Contact form is maar rommelig, gebruik de attributen die er voordienen en je kan alles beter positioneren dan gewoon onder elkaar.
      Gastenboek is veel te smal ten opzichte van de site, idem met links.

Ik merk op dat je php ondersteund, maak hier beter gebruik van, vb als ik via contact form gewoon op verzenden druk dan kom ik op een lege pagina terecht met enkel het fout bericht.

Wat mij nog meeste stoort is dat je op je home een logo hebt en als ik op de andere pagina's ga kijken dat ik niet meer weet of ik nog op jouw site ben, wil hiermee zeggen dat je logo verdwijnt en dat is spijtig.
      Ook je copyright footer verdwijnt bij de andere pagina's, een weetje, het woord "copyright" heeft geen juridische betekenis. Wel juist is "dit werk is auteursrechtelijk beschermd".
      Verder suc6 met de site.
      Serif WebPlus is een makkelijk programma maar hiermee maak je geen site's, zelf scripten is steeds de boodschap.
      bedankt voor je info
      dat van de lettertypes wist ik reeds daarom is het meeste al aangepast naar verdana.
      dat contact formulier zal ik nog bekijken, ik heb er ene bijgekregen maar kom er niet echt uit.
      ik meen dat ik voor een leek toch al een redelijke prestatie op het net gezet heb zonder enige kennis van website maken

greets
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
        voor de tekst heb ik wel even moeten zoeken eer ik wist wat er scheelde
        insekten is aangepast
        wat scheelt er aan gallerij natuur want ik zie het niet
        greets
        Er is nog iets verschil in de titel bij Natuur, ik denk dat hier geen bold gebruikt is en bij de andere titels wel of er is een klein verschil in lettergrootte.
        Ik zie nu dat je daar precies een img gebruikt hebt en bij de andere titels tekst.

Voor de rest vind ik de site zeker niet slecht, zeker als je zegt dat je er geen ervaring mee hebt.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

"Het spijt ons, de pagina die u zoekt, bestaat niet.

Misschien heeft u…

het adres van de pagina fout ingegeven.
          het adres ingegeven van een klanten homepage die niet meer bestaat.
          op een link van een andere site geklikt die naar een pagina van ons verwijst die niet meer bestaat."

'k zal de verkeerde browser gebruiken zeker?
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht

Misschien heeft u…

op een link van een andere site geklikt die naar een pagina van ons verwijst die niet meer bestaat."

idd kan aan je browser liggen, maar als je de topic even gevolgt had wist je dat ie verplaast is
            het is nu www.korandoke.be
            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
            www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht

Misschien heeft u…

TS heeft de site inmiddels verplaatst, zie hier
              www.indetailfotografie.nl

Comment

Echt mooie site! Ook erg mooie kleuren gebruikt...

Het is enkel spijtig dat er op de pagina's "home" en "contact" een verticale scrollbalk staat - zelfs op maximale grootte - terwijl dat eigenlijk niet nodig is.

Voor mij - maar dat is persoonlijke smaak, denk ik - mag de tekst op de biografie-pagina een beetje kleiner. Hij komt nogal druk over in die lettergrootte.

Maar toch een zééér mooie site hoor

Comment

alles is nu bijgewerkt, de teksten, het gastenboek is aangepast, nieuw contact formulier.
                  iedereen bedankt voor de opmerkingen

greets
                  www.korandoke.be

Comment

Voor mij een nette, overzichtelijke, makkelijk navigeerbare website. Het enige wat mij hier een beetje stoort, is dat bij het gastenboek een dubbele scrollbalk aanwezig is. Voor de rest heb ik er niets op aan te merken.
                    Jochenvde Photography
                    Flickr

Comment

Working...
                    X