Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
website
Collapse
X
-
website
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.beLabels: Geen
-
-
Re: website
Ziet er qua lay-out prima uit Toch twee puntjes van kritiek....
Eerste puntje is een kleintje; De tekst van je biografie-pagina moet qua alinea's en enters hier en daar wat gecorrigeerd worden. (Op de elfde regel bijv. staat alleen maar het woordje 'nog' en dan begint de volgende regel alweer....)
M'n tweede punt vind ik belangrijker; De foto's worden wat mij betreft echt wat te klein getoond. Jouw foto's mogen best gezien worden, maar dan wel graag wat groter
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtZiet er qua lay-out prima uit Toch twee puntjes van kritiek....
Eerste puntje is een kleintje; De tekst van je biografie-pagina moet qua alinea's en enters hier en daar wat gecorrigeerd worden. (Op de elfde regel bijv. staat alleen maar het woordje 'nog' en dan begint de volgende regel alweer....)
M'n tweede punt vind ik belangrijker; De foto's worden wat mij betreft echt wat te klein getoond. Jouw foto's mogen best gezien worden, maar dan wel graag wat groter
ikzelf zie het niet op mijn scherm en op de laptop van mijn v-ke wordt ook alle tekst corekt weergegeven
graag laten weten of de tekst nu nog verkeerd staat.
greetsLast edited by korandoke; 10 oktober 2009, 00:00.je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
Verder blijf ik erbij dat de getoonde foto's te klein zijn om echt goed te kunnen bekijken....
my 2 cents....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtTekst (de regels/ alinea's e.d.) gaat weer (of nog steeds?) niet goed in je biografie-pagina....
Verder blijf ik erbij dat de getoonde foto's te klein zijn om echt goed te kunnen bekijken....
my 2 cents....
wat de afbeeldingen betreft, op een 19" scherm geeft dit al een redelijk formaat vullend beeld.
tuurlijk is groter altijd beter
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichtmet welke browser bekijk je dat ? als ik vragen mag
wat de afbeeldingen betreft, op een 19" scherm geeft dit al een redelijk formaat vullend beeld.
tuurlijk is groter altijd beter
greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtIk heb dit bekeken op Safari en Camino (beide op een Apple dus). Ik bekijk de site op een 15,4" Macbook Pro, met een native resolutie van 1440x900.
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichtaan de tekst kan ik niets veranderen deze site is gemaakt op een windows systeem
greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mot Bekijk berichtdat heeft toch niets met uw "systeem" te maken. uw teksten staan vol met <br> tags... wsl de site gemaakt met een generator?
www.korandoke.be
Comment
-
-
Nog hetzelfde probleem van de tekst.
Wat mij ook wat stoort zijn de scrollbalken (zeker omdat ze niet werken en dus overbodig zijn) rond het simpleviewer kader (dus in de gallerij).
Site bekeken met Firefox.Groetjes,
FilMar, Beeldbrouwer ;-)
* Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk berichtNog hetzelfde probleem van de tekst.
Wat mij ook wat stoort zijn de scrollbalken (zeker omdat ze niet werken en dus overbodig zijn) rond het simpleviewer kader (dus in de gallerij).
Site bekeken met Firefox.
aan de tekst ook een aanpassing gedaan hopelijk brengt dit soelaas
greetsLast edited by korandoke; 12 oktober 2009, 01:39.je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichtbedankt voor de opmerking van de scrollbalk, ondertussen bijgewerkt
aan de tekst ook een aanpassing gedaan hopelijk brengt dit soelaas
greets
Ik zou enkel nog zorgen voor wat ruimte onder de simpleviewer kader (dus dat er ook nog wat lichtgrijs (achtergrond) is onder de kader) zodat die niet aan de onderrand plakt.
PS: De titel bij Gallerij Insekten is in een ander lettertype als alle andere titels... (ook Gallery Natuur nakijken)Last edited by FilMar; 12 oktober 2009, 02:27.Groetjes,
FilMar, Beeldbrouwer ;-)
* Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk berichtZonder dank. Ziet er zo beter uit (ook de tekst).
Ik zou enkel nog zorgen voor wat ruimte onder de simpleviewer kader (dus dat er ook nog wat lichtgrijs (achtergrond) is onder de kader) zodat die niet aan de onderrand plakt.
PS: De titel bij Gallerij Insekten is in een ander lettertype als alle andere titels... (ook Gallery Natuur nakijken)
insekten is aangepast
wat scheelt er aan gallerij natuur want ik zie het niet
greetsLast edited by korandoke; 12 oktober 2009, 02:55.je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
Comment