Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD site is niet meer conform voor een klein scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

    Ik was even met de breedte van het browservenster aan het spelen en merkte nog enkele 'rare' dingen (FireFox).
    • Als je het venster versmalt versmallen de kaders gewoon mee (Prima, niets raar mee, alleen een vaststelling welke een paar punten lager nog aan bod komt.)
    • Eerst verdwijnt het vergrootglas naar de 2e lijn (± 1122px).
    • Bij verder versmallen beland BelgiumDigitalLive op de 2e lijn maar springt het vergrootglas terug naar de eerste lijn (± 1058 px).
    • Nog verder (± 1031 px) komt een horizontale scrollbar alhoewel de kaders verder versmallen en er eigenlijk niets buiten beeld gaat (horizontaal scrollen geeft enkel meer zwart rechts van de kaders.
    • Alleen springen nu geen verdere menupunten meer de 2e lijn. Als het venster smaller word dan 915 px moet je horizontaal scrollen om de rechtse menupunten (Blog, zoeken) te zien.
    • Bij minder dan 790 px gaat ook de submenu (Gebruikersinstellingen, ...) uit zijn kader. Iets vroeger begint dit editorkader al uit het kader te gaan.


    Misschien hebben de ontwikkelaars hier iets aan.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • #47
      Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

      Ik moet het venster nu op volledige grootte zetten, anders vallen de menu's ook onder elkaar. Mijn schermresolutie is 1280 x 1024. Wat ik ook vaak heb, is dat bij het laden van de homepage, de foto die wordt getoond niet correct op zijn plaats staat. Bijgevolg zijn er enkele menu items verborgen. Maar als ik eens refresh, staat de foto terug op zijn plaats. Herkent iemand dit?
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #48
        Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

        Bedankt voor de aanpassing !
        (Ik moet nu wel schuiven naar rechts maar daar kan ik mee leven.)

        gr,
        Olivier

        Comment


        • #49
          Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

          Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
          Bedankt voor de aanpassing !
          (Ik moet nu wel schuiven naar rechts maar daar kan ik mee leven.)

          gr,
          Olivier
          inderdaad... persoonlijk zou ik de BelgiumdigitalLive hernoemen naar BDLife dat zou het schuiven al wat beperken...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X