Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ook! Ik sluit zo'n sites meteen, sorry heb dus niet verder gekeken. Vind het gewoon arrogant overkomen wanneer een site mijn werkblad inneemt. Hiermee wil ik niet zeggen dat jij arrogant bent, maar gewoon hoe het aanvoelt bij mij
het is inderdaad heel vervelend als je ineens een nieuw groot venster laat openen...
Bovendien vind ik de melding "please disable any popup blockers" ook niet helemaal koosjer klinken (hoewel we hier weten waarom dat moet natuurlijk)...
Ik vraag me bovendien ook af wat de meerwaarde is van je site apart in fullscreen te openen?
Tja, Flash of niet, ... je hebt voor- en tegenstanders.
Ik vind het alvast een mooie site. Netjes en verzorgd. Laadt als een speer en doet wat je ervan verwacht. Nice
Aan de min : de spelfouten op je thuispagina ...
Architectuur- en reisfotografie (dus met koppelteken en aan mekaar geschreven)
Tja, Flash of niet, ... je hebt voor- en tegenstanders.
Ik vind het alvast een mooie site. Netjes en verzorgd. Laadt als een speer en doet wat je ervan verwacht. Nice
heeft niets met flash te maken dat hij een apart venster opent he...
dit gaat totaal tegen het concept in van "tabbed browsing", wat zo populair is in firefox, IE en chrome...
Wat de maker van deze website uitstraalt is: kijk naar mij, kijk naar mij, kijk niet naar de andere websites, ook al ben ik aan het laden
en om die reden gaat mijn muis direct naar rechtsboven indien ik merk dat het fullscreen gaat
Ik ook! Ik sluit zo'n sites meteen, sorry heb dus niet verder gekeken. Vind het gewoon arrogant overkomen wanneer een site mijn werkblad inneemt. Hiermee wil ik niet zeggen dat jij arrogant bent, maar gewoon hoe het aanvoelt bij mij
Comment