Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-visitekaartjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Froto
    Originally posted by marjo
    Originally posted by Hanske
    Laat ik dan de eerste zijn

    Mooi kaartje Hanske maar euh dat "genomen door een lid van BD" kun je ook anders opvatten of is dat mijn dirty mind
    Hallo,

    Foei Marjo ... en ik maar denken dat gij een braaf meiske zijt ... ROFLMAO

    Groetjes.
    Brave meisjes hebben ook (taal)gevoel

    Comment


    • #17
      Zoiets?

      't is nie veel bijzonders maar mischien meer dan genoeg.

      Comment


      • #18
        Hallo Leo,

        Hehe, effe vanuit school tussen 2 vergaderingen door .

        Mooi ...

        Fotoarchief en demo's (als forumonderdeel) gaat echter wel van naam veranderen binnenkort ... .

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #19
          Leuk maar de zin "u bent zonet op de foto gezet" vind ik een beetje omslachtig. Wat is er mis met "u werd net gefotografeerd door"

          Comment


          • #20
            Dat kan ook zoals je ziet deg, ik kon ff zo snel niets bedenken.



            Ook Jaja zijn zin gegeven.... Nieuwe Naam

            Nou ff zonder dollen, wat wordt de nieuwe naam?? Alle text is volledig en zeer snel aan te passen. (lang leve layers in photoshop)

            Groeten
            Leo

            Comment


            • #21
              Stel dat er op een shooting 40 deelnemers zijn. Dat gaat dan wel druk worden op het forum, als iedere BD-er die op de shooting was zijn foto's bij "fotoarchief en demo's" moet gaan zetten. Misschien beter om de mensen dan te verwijzen naar een album op je eigen website. Trouwens, als je pakweg 200 foto's hebt getrokken, kan je toch ook moeilijk onthouden welke persoon dat je een kaartje gegeven hebt, je kan ook al niet alle foto's in het album gaan steken hé.
              Het idee van de kaartjes vind ik wel heel geslaagd.
              mvg,
              Geronimo
              www.geronimosite.net

              Comment


              • #22
                Vandaar ook Homepage en Email adres van fotograaf er bij.

                (Mischien moest BD maar eens Email adressen gaan leveren aan de mensen die lid zijn van de vereniging??....)

                De text die er op staat is natuurlijk maar zomaar een stukje text wat eenvoudig aangepast is. Er kan van alles op komen te staan maar dat hoef ik niemand hier natuurlijk te vertellen met al die topphotoshoppers hier.....

                Comment


                • #23
                  Er komt er een speciaal forum voor SD's, zodat je mensen daarnaar kunt verwijzen. De praktijk wijst uit dat niet elke deelnemer aan een SD een album maakt en dat is ook niet verplicht.
                  Daarom kun je inderdaad je eigen e-mailadres of homepage op het kaartje zetten, zodat de gefotografeerde persoon je kan mailen. Je kunt hem of haar dan de foto sturen zonder die ergens te posten.
                  Anderzijds: zo krijgt BD er wel veel nieuwe leden erbij...
                  Meer foto's op Mukblog

                  Comment


                  • #24
                    Laat het me maar weten als jullie mijn kaarjte willen gebruiken, laat me dan ook de specifieke text weten wat er op moet komen te staan. Het designtje staat dus de rest is zo gedaan.

                    Groeten
                    Leo

                    Comment


                    • #25
                      Tof idee, maar misschien ook een zinnetje in het engels? Voor op reis of als je hier op een bus touristen botst

                      Erik
                      Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by E
                        Tof idee, maar misschien ook een zinnetje in het engels? Voor op reis of als je hier op een bus touristen botst

                        Erik
                        Als je op een bus botst zeg je AUW, en da´s in elk land verstaanbaar hoor

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Plofkop
                          Originally posted by E
                          Tof idee, maar misschien ook een zinnetje in het engels? Voor op reis of als je hier op een bus touristen botst

                          Erik
                          Als je op een bus botst zeg je AUW, en da´s in elk land verstaanbaar hoor
                          ROFLMAO

                          Comment


                          • #28
                            Leuke kaart, alleen word de fotograaf verplicht al zijn foto's van die dag te posten, tenminste met mensen erop.
                            Er mogen nog wel wat servers bijgezet worden voor de grote hoeveelheid foto's.
                            Wat mij handig lijkt dat hij via BD (gelijk goede reclame) kontakt op kan nemen met de bewuste fotograaf en dan kan verzoeken om zijn foto. Zomaar een ideetje.

                            Groeten Omega
                            Groeten Omega.

                            www.digiwaart.nl

                            Comment


                            • #29
                              Aspherix, je kaartjes zijn een beetje druk. Te druk imho.

                              (en het is: u kunt de foto's zien op)

                              Comment


                              • #30
                                Zou het niet logischer zijn om dezelfde stijl/layout te gebruiken van de BD-badge en/of lidkaart die er misschien gaat komen?
                                Hiermee wil ik zeker geen afbreuk doen aan de reeds voorgestelde exemplaren (die zien er prima uit ), maar een beetje uniformiteit lijkt mij wat beter.
                                Groetjes,
                                Frank

                                Comment

                                Working...
                                X