dit lukt mij niet in de rubrieken aangeboden en gezocht, in de andere rubrieken wel; iemand een idee wat de oorzaak is? wat moet ik doen om dit te verhelpen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
antwoorden op berichten
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: antwoorden op berichten
- Als geïnteresseerde via PM/PB (**) of e-mail(**) aan de TS een vraag stellen over de staat en eigenschappen van het aangeboden materiaal. Er kan dus niet in de topic zelf gereageerd worden!
-
Ook een goede avond,
Hier:
Forumreglement Sticky Aangeboden Lees eerst aandachtig het Forumreglement (http://forum.belgiumdigital.com/forumdisplay.php?f=87) waarvan dit sticky onderdeel uitmaakt. Via het forum Aangeboden willen we geregistreerde leden de kans geven hun materiaal te verkopen binnen ‘intieme’ kring. Het forum kan enkel
kan je o.a. dit lezen:
Als geïnteresseerde via PM/PB (**) of e-mail(**) aan de TS een vraag stellen over de staat en eigenschappen van het aangeboden materiaal. Er kan dus niet in de topic zelf gereageerd worden!
groetjes linda
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichteen minuutje sneller ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk berichteen minuutje sneller ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtJa ik sta scherp vandaagVriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Comment