Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Err99

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Err99

    voor een keer een positieve noot:
    Mijn canon had nog 1 maand garantie lopen toen hij de fatale error99 kreeg. Kon geen enkele foto meer maken; Heb het spul naar Konijnenberg gebracht. Zonder veel vragen hebben ze hem opgestuurd, en na 2 weken (!!) kon ik hem al gaan halen. Ben gisteren daar geweest: Sluiter vervangen, en gereinigd. En hij ziet er als nieuw uit
    Ben verder NOG NOOIT bij Konijnenberg geweest, dus het had niet te maken met mijn bekend gezicht/lidmaatschap of zo.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #17
      Re: Err99

      Mijn toestel is gerapareerd, vandaag bericht gekregen... waarschijnlijk Shutter kapot, want reparatiekosten waren 355 euro... das tweemaal op 1jaar tijd, buiten garantie... Ik moet hem nog gaan halen, zit nu in de Ardennen... Als ik toch moeten betalen, mail ik dit naat TESTAANKOOP... heb aantal keer gebeld net Canon, net voor ik hem binnen deed, en Canon wilde niet weten van eventuele tussenkomst... Body (aankkop eind 2006) heeft me nu in feite al zo'n 1900 euro gekost...
      Jaja... ben ook niet te spreken over de service van canon... voor de rest heerlijke toestellen,maar er zitten nog teveel kinderziektes in, waarvan ik vind dat ze die kosteloos moeten repareren... ik ga zelf geen error's veroorzaken
      Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

      Comment


      • #18
        Re: Err99

        tja in de analoge tijd way back heb ik ook zoiets voorgehad met een Canon 300. Juist binnen garantie ging de prul ineens niet meer. Via Bartok laten terugsturen (eerst nog een batterygrip gekocht omdat het mss aan de batterij lag..) en toen hij hersteld was vroeg Bartok eerst nog 500 frank voor het op te sturen. Er was 6 maand garantie op de herstelling;. en waddyaknow.. net NA die 6 maand ging hij weer niet meer. ZElfde fout. Toen heb ik een kwaaie (maar beleefde) brief gestuurd naar canon met mijn uitleg en dat ik het in de krant ging laten zetten. Ze hebben toen mijn Canon gratis hersteld.

        Of dat in "dezen tijd" nog zou pakken weet ik niet. Ze zouden mss wel veel verlies maken
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment

        Working...
        X