Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aangeboden : gratis hulpje / assistent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aangeboden : gratis hulpje / assistent

    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
    je hebt twee modes...

    oftewel neem je een assistent mee, die helpt opzetten, dragen, vasthouden van de lightstands als er wind is enzo... Die kijkt en leert... da's genoeg...

    oftewel neem je een collega fotograaf mee, en ga je samen een shoot doen, dan werk je beurtelings met ideeën van elkaar en ga die ook delen...

    Meer hoef ik daar niet aan toe te voegen
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #17
      Re: Aangeboden : gratis hulpje / assistent

      Oorspronkelijk geplaatst door pastor Bekijk bericht
      Ok, here's the deal :


      Ik ben beginnend amateur, en moet nog HEEL veel leren. In mijn +30 jaar levens-ervaring heb ik geleerd dat de beste leerschool ter wereld 'helpen' is.

      Ik bied daarom mezelf aan, zowel aan prof. als amateurfotografen, om mee te gaan op foto-shoots (op locatie, studio, ...) om te assisteren (tassen dragen, reflectiescherm vasthouden, ...)

      In ruil daarvoor vraag ik gewoon dat je me 'helpt' met het leren. Daarmee bedoel ik, dat je mij ook even de tijd geeft, om enkele foto's te nemen (eigen dslr), onder begeleiding, waarbij je me verschillende mogelijkheden uitlegt mbt. sluitertijden, diafragma, ....


      Ikzelf ben van Oost-Vlaanderen (regio Erpe-Mere), maar kan me makkelijk verplaatsen. Momenteel ben ik twee weken thuis, daarna moet ik terug werken, maar ben altijd 's avonds en de zaterdag vrij.


      Dus, als je er geen probleem mee hebt om eens iemand mee te nemen op uw foto-shoot, om 'mentor' te worden van een student, of als je binnenkort iets gepand hebt, en je zou een assistent wel handig vinden, kan je dat hier laten weten, of je kan me via PB bereiken.

      Ik ken dit probleem, zou dol graag mijn vast beroep ervan willen maken maar tijd en inderdaad ervaring hoe het in zijn werk gaat is een enorm probleem en zeker op onze leeftijd. Zelf heb ik al enig modellen werk gedaan dus snap wel wat ze bedoelen, maar de beste leerschool is kijken lezen en zelf vanalles uit proberen. Ik heb enkel een Olympus E300 geen speciale flitsers lampen of wat dan ook maar probeer toch thuis van alles foto's te maken en als het me zo lukt, zal ik beetje voor beetje er ook wel komen. Maar alle commentaar en advies is welkom, want ik ben wel een avond cursus gaan doen ivm sluitertijd diafragma etc. dus bij deze voor een vrouwlijke assistente
      You don't take a photograph, you make it.
      Olympus E400

      Comment


      • #18
        Re: Aangeboden : gratis hulpje / assistent

        Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
        Ik wil anders wel eens bij u komen assisteren

        maar, bij deze meld ik mij ook aan (regio tessenderlo)
        Spring is binnen bij de fotograaf in looi zelf of deze niets voor je heeft?
        Wie niet waagt niet wint
        Racing Pics
        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

        Comment

        Working...
        X