Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SC-ers beoordelen in fotobeoordeling!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SC-ers beoordelen in fotobeoordeling!

    Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Topic gaat feitelijk over het te weinig aan comments op geposte foto's.

    Zullen we dan maar weer de draad oppakken Antoine

    Ik heb ooit eens een verhaal gehoord van iemand die naar Israel op reis was geweest.

    De man was met en gids aan het rondwandelen. Toen ze aan de klaagmuur kwamen kreeg hij een voledige uitleg, het hoe en waarom van deze klaagmuur.
    Op het einde van zijn uitleg, wees hij naar een oude man en zegde dat deze man al 81 jaar iedere dag naar deze klaagmuur kwam zonder 1 dag te missen.
    Onder de indruk van deze devotie, stapte hij naar de man toe wanneer deze gedaan had aan de klaagmuur.
    Hij vroeg deze man of het van enig nut was geweest, om 81 jaar, iedere dag naar deze klaagmuur te komen.
    Tot grote verbazing antwoorde hij "
    "Maar nee, dat heeft geen enkel nut gehad, het is alsof je tegen een muur staat te praten, maar het heeft wel 81 jaar deugd gedaan om mijn gedacht eens te zeggen."
    Daarop gaf de oude man de andere een hand, draaide zich om en ging.


    Wat het gebrek aan comments betreft.
    De mensen zijn gewoon lui. Krijgen, is iedereen er bij, moeten ze iets geven dan gebeurd de grote verdwijntruc. Uitgezonderd de enkelingen, maar dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.
    Robby G L
    Robby,
    Doe mij eens een plezier en lees nog eens zelf je eigen reacties door.
    # 15 mod
    # 36 mod
    # 39 mod
    # 56 mod
    # 59 mod
    # 69 mod
    # 73 mod
    # 85 je geeft hier een totaal andere wending aan de inhoud van de discussie.
    # 87 mod
    # 97 idem als 85
    # 89 idem als 85
    # 106 idem als 85

    Als ik een mod was geweest dan had ik in #85 zodanig in gegrepen dat de discussie bleef bij het onderwerp van TS.

    In # 65 heb ik een aantal opsommingen gedaan van zaken waarvan ik denk dat het te maken heeft met het probleem wat TS aan de orde brengt. Ook daarin komt het onderwerp mod terug.

    Je schrijft dat er meer mods moeten komen, het zou goed zijn als dit zo was.
    Dat er regelmatig topics uit de hand lopen zijn wij echter schuld en daar moeten we ook maar eens bij stil staan.
    Mods op zadelen met taken die niet uitvoerbaar zijn heeft ook geen zin.

    Even in het algemeen.
    We moeten echt stoppen met de pro-fotografen weg te jagen.
    Zij dragen namelijk bij aan het omhoog tillen van het niveau van BD
    Juist het bezoeken van de sites van deze pro-fotografen is al zeer leerzaam.
    Ik denk dat er hier maar weinig zijn waarvan ik de website nog niet bezocht heb.
    Robby, ik kan je vertellen dat er pareltjes bij zijn en niet alleen op fotografie maar ook op het gebied van webdesign.

    Ik hoop dan ook dat de website link gewoon in de handtekening blijft staan.

    Zo dit was het laatste wat ik erover wilde schrijven.
    Ik ga nu weer verder met mijn hobby.
    mvg
    Antoine

    Comment

    Working...
    X