Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Festivals

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Festivals

    Oorspronkelijk geplaatst door HanneD Bekijk bericht
    Ik zorg altijd op voorhand dat ik weet of je binnen mag met een spiegelreflex, want bijvoorbeeld op de Lokerse Feesten zul je er niet mee binnengeraken (of ge zult vre veel chance moeten hebben).

    iemand een idee of je er op Pukkelpop mee binnen mag?

    Comment


    • #17
      Re: Festivals

      Oorspronkelijk geplaatst door Annelien Bekijk bericht
      iemand een idee of je er op Pukkelpop mee binnen mag?
      Zelfs via Shoot Magazine kreeg ik geen toelating, dus ik zou er niet op hopen .
      about.me/stijnv

      Comment


      • #18
        Re: Festivals

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Hangt gewoon van het festival of concert af, hoe onbekender, hoe meer mogelijk.


        Kori Hepner-Fred J. Eaglesmith and the Flying Squirels.
        Vorig weekend een portretje (gezicht enkel) met een 35mm. Dat is een afstand van nog niet 1m en met 1 voet op het podium

        op grote festivals kan je het vergeten om als niet persfotograaf of werkend voor het festival zelf daar te geraken. Op de kleintjes kan bijna alles (als er al een frontstage is).
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

        **=ol

        Comment


        • #19
          Re: Festivals

          voor zulke dingen als festivals of pretpark hebben wij ook nog een compaktcamera.
          11-300mm
          jeff heylen

          Comment


          • #20
            Re: Festivals

            mijn beide camera's blijven vast gehaakt langs beide kanten van mijn schouders met musketon aan mijn lowepro-vestharnass. Dat voorkomt het afrukken en het risico van op de grond te vallen. En bij lens wissels blijf ie mooi bengelen.
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #21
              Re: Festivals

              Gewoon meenemen.
              Ik moet wel zeggen: met zo'n som geld rond je nek doe ik niet te onnozel. Ik drink dus niet. Of toch niet veel.

              Laat je vooral niet ontmoedigen door Control-Z. Ik heb nog nooit iets gemerkt van "de alom tegenwoordige agressie in onze samenleving".
              En alleen foto's gaan nemen op verlaten plaatsen vind ik persoonlijk gevaarlijker dan een festival met sociale controle.
              Laat je dus vooral niet bang maken zou ik zeggen.

              Worst case scenario: als ze hem dan toch willen stelen, vraag dat je je geheugenkaartje mag houden .
              flickr

              Comment

              Working...
              X