Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar ik heb het wel over de fotos die je plaatst ter beoordeling en de rest zou dan wit blijven om het lezen te vergemakkelijken?
Zal wel niet makkelijk zijn maar voor mij werkt dit beter en het resultaat voor ik deze post staat altijd op een zwarte achtergrond.
Verder heb ik ergens gezien dat als je op een foto klikt de foto alleenstaand op een zwarte achtergrond komt zodat deze beter te beoordelen is..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hangt af van foto tot foto. Zwart is dikwijls flatterend voor een foto maar dat is niet altijd het geval. Een zwart of wit kader kan ook al wonderen doen.
Een forum is in principe qua kleurenschema makkelijk aan te passen: je zou zelf kunnen kiezen tussen een zwarte achtergrond met witte letters, vice versa of gewoon zoals het nu is. In principe zijn daar "skins" voor, en kan de ingelogde gebruiker zelf kiezen welke "skin" hij instelt. Zo zou de persoon die een foto plaatst bijv. kunnen aanraden de foto op een witte of zwarte achtergrond te bekijken.
Hangt af van foto tot foto. Zwart is dikwijls flatterend voor een foto maar dat is niet altijd het geval. Een zwart of wit kader kan ook al wonderen doen.
Een forum is in principe qua kleurenschema makkelijk aan te passen: je zou zelf kunnen kiezen tussen een zwarte achtergrond met witte letters, vice versa of gewoon zoals het nu is. In principe zijn daar "skins" voor, en kan de ingelogde gebruiker zelf kiezen welke "skin" hij instelt. Zo zou de persoon die een foto plaatst bijv. kunnen aanraden de foto op een witte of zwarte achtergrond te bekijken.
Verdorie da wist ik niet? En waar kan ik die layout dan veranderen? Of waar staan die skins dan? Sorry maar daar heb ik nog niet naar gekenen en inderdaad een goed idee om de mensen te vragen eventueel in een andere stijl te bekijken...Goed idee Flukee al denk ik niet dat er veel staan te springen om telkens op de TS zijn vraag te gaan veranderen...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
zou idd wel leuk zijn moest de achtergrond een keus laten tussen standaard wit of een zwarte achtergrond! met mogelijkheid m te wisselen door de kijkers/beoordelers!
dusja een polleke lijkt me leuk als de forumleiding het ziet zitten natuurlijk
heb het hier al eens aangekaart, BD loopt wat dat betreft wat achter vind ik en dat voor zo'n grote site.
de meeste andere fotosites waar ik lid van ben kan je uit meerdere opties(kleuren) kiezen!
grt,bouk.
Comment