Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CS3 of CS4 waar kopen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: CS3 of CS4 waar kopen ?

Oorspronkelijk geplaatst door steven007 Bekijk bericht
    Ik koop ook steeds de studentenversie maar dan wel Adobe Creative Suite Premium Editie. Ik beoefen wel geen commerciële activiteiten. Indien ik dit wel zou doen dan kocht ik de retail versie. Maar al ik zie hoe weinig cursisten gebruik maken van deze goedkopere legale wijze...
    ..... en dat is jammer

Comment

Op dit eigenste moment op een torrent:
      CS4 voor Mac: 311 seeders en 449 leechers
      CS4 voor Win: 861 seeders en 30 leechers

We zijn goe bezig, zeggen ze dan

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Op dit eigenste moment op een torrent:
        CS4 voor Mac: 311 seeders en 449 leechers
        CS4 voor Win: 861 seeders en 30 leechers

We zijn goe bezig, zeggen ze dan
        En hoe weet je dit als je geen torrents gebruikt?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Omdat je dit makkelijk kunt zien via torrentsites

Zelf ben ik ook aan het kijken voor een bewerkingsprogramma. In september ga ik normaal gezien een cursus fotografie volgen. Misschien dat ik daar PS, LR of PS elements voor een prijsje kan kopen.
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
            Hi,

Ik zou graag een 'naakte' CS3 of CS4 aanschaffen (dus geen extended versies, aangezien ik geen 3d stuff doe).
            Mijn vrouw geeft les dus ik kan het aan 'leraren tarief' kopen, maar ik zie nergens nog een cs3 te koop of een cs4 (geen extended).......
            Ik vind 350€ voor een extended cs4 nogal veel aangezien ik toe kom met een gewone cs4.

Iemand tips??

Glenn
            Bij www.academicbox.com staat ie toch goedkoper dan 350€ (203€, of 238 voor de "design standard"). Normaal moet je "leraar" je wel aan een code kunnen doen geraken...

En wat die prijs van de software betreft : 1 van de hoofdredenen dat vrijwel alle software in de US goedkoper is dan in Europa, is dat ze daar (nog altijd) minder illegale software gebruiken. Maar dat zal ook wel niet gezegd mogen worden...
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              1 van de hoofdredenen dat vrijwel alle software in de US goedkoper is dan in Europa, is dat ze daar (nog altijd) minder illegale software gebruiken. Maar dat zal ook wel niet gezegd mogen worden...
              LOL
              Wat een onzin. Kledij, voeding, elektronica is ook goedkoper in US dan in Europa!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                LOL
                Wat een onzin. Kledij, voeding, elektronica is ook goedkoper in US dan in Europa!
                Studie

Ik raad je aan om bovenstaande studie eens te lezen...
                K'zal 1 cijfertje geven : Piracy rate by region : North America : 21%, Europe 35%, Asia 61%...

Europa gebruikte dus +/- 50 % meer illegale sofware dan Amerika. Als jij denkt dat softwarebedrijven daar geen rekening mee houden : denk maar snel iets anders...
                Groeten,

Polleke

Comment

Je kan via je vrouw een account aanmaken op ma3d.com

Je kunt daar verschillende softwareproducten verkrijgen. Ik weet wel niet of Photoshop daartussen zit.
                  Ik denk dat moest je een winkel binnenstappen, en je zou ernaar vragen, ze je wel zouden helpen. Misschien kunnen zij photoshop basic bestellen.
                  Sony A200K

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                    Studie

Ik raad je aan om bovenstaande studie eens te lezen...
                    K'zal 1 cijfertje geven : Piracy rate by region : North America : 21%, Europe 35%, Asia 61%...

Europa gebruikte dus +/- 50 % meer illegale sofware dan Amerika. Als jij denkt dat softwarebedrijven daar geen rekening mee houden : denk maar snel iets anders...
                    Goeie link !

Als ik het document overloop, dan scoort BelgIë toch nog niet zo heel slecht met zijn 6e plaats wereldwijd. Frankrijk daarentegen...
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                    X