Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CS3 of CS4 waar kopen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: CS3 of CS4 waar kopen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Dat vind U, maar dan mag je ook maar enkel voor jezelf spreken!

Photoshop hoeft ook niet duur te zijn in aankoop: volg een gecertifieerde avondcursus (leer je dan ook nog eens bij) en koop met je studentenkaart Photoshop student version voor minder dan 1/10e van de nieuwprijs! Zit je lekker met een legale versie. En gij nu!
    Maar die mag je wel nooit professioneel gebruiken. En nu jij weer!

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik vind een Aston Martin een wel erg mooie auto, maar ja die is wel tamelijk duur (belachelijk duur eigenlijk) dus dan mag ik er eigenlijk best wel één gaan stelen.

(voor wie de analogie met bovenstaande niet begrijpt, jammer dan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht

Mvg.
        Robert
        maar als je ze professioneel wil gebruiken kan je deze wel inbrengen als beroepskost
        I love my D500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht

Mvg.
          Robert
          Daar ben ik nog zo zeker niet van.
          Het is niet omdat je korting als student krijgt, dat je nooit afstudeert en eens gekocht is gekocht. Denk dat je in een rechtzaal dat zaakje makkelijk zou winnen, maar dat zal niet eens nodig zijn.

Gekocht is gekocht.

Voor de rest, propaganda voor ilegale software, goe bezig mannekes. Ik wil nen auto, dan steel ik er één, ik wil nen TV, huizen genoeg hé, efkes binnen breken en meenemen.
          Maar als morgen een foto van je zal gebruikt worden zonder toestemming, zal het kot te klein zijn.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NuchterJan Bekijk bericht
            Daar ben ik nog zo zeker niet van.
            Het is niet omdat je korting als student krijgt, dat je nooit afstudeert en eens gekocht is gekocht. Denk dat je in een rechtzaal dat zaakje makkelijk zou winnen, maar dat zal niet eens nodig zijn.

Gekocht is gekocht.

Voor de rest, propaganda voor ilegale software, goe bezig mannekes. Ik wil nen auto, dan steel ik er één, ik wil nen TV, huizen genoeg hé, efkes binnen breken en meenemen.
            Maar als morgen een foto van je zal gebruikt worden zonder toestemming, zal het kot te klein zijn.

Jan
            Je koopt de software niet. Je koopt het gebruiksrecht met zekere beperkingen. Lees er de overeenkomst maar eens op na.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
              Je koopt de software niet. Je koopt het gebruiksrecht met zekere beperkingen. Lees er de overeenkomst maar eens op na.
              Kan best zijn, ga er geen discussie over starten, dus wil gerust toegeven dat ik fout kan zijn op dat vlak, maar openbaar reclame maken voor diefstal vind ik wel redelijk ver gaan.

Jan

Comment

Kan best zijn, ga er geen discussie over starten, dus wil gerust toegeven dat ik fout kan zijn op dat vlak, maar openbaar reclame maken voor diefstal vind ik wel redelijk ver gaan.

Jan
                Is ook mijn standpunt, erger nog deze poster begint elders een topic over de slechtheid van de jeugd van tegenwoordig waar hij natuurlijk niet bijzit..

Comment

Diefstal? Maar neen, je koopt gewoon lekker van hem een kopij ... je hebt het dan toch betaald?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ik heb een legale (verzegelde) Office 2007 nieuw kunnen kopen voor nog geen 30 euro.
                    Jammer genoeg verkoopt de firma geen Adobe anders kocht ik er een legale CS4.
                    Mijn CS3 is ook legaal en geregistreerd.
                    Ik heb vroeger veel pc's hersteld en je moest eens weten hoeveel illegale software ik zo ontdekt heb.
                    Ik ga illegaal niet aanmoedigen, maar als ze hun prijzen redelijk zouden houden dan stopt de piraterij vanzelf, dacht ik toch of niet?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      maar als ze hun prijzen redelijk zouden houden dan stopt de piraterij vanzelf, dacht ik toch of niet?
                      Het gaat eigenlijk nog verder ... dankzij de illegale versies verkopen ze meer legale versies.
                      Mensen installeren illegale versies maar sommigen zijn het beu de nadelen ervan te hebben en kopen uiteindelijk de legale versie ... mensen die zonder te proberen nooit een versie zouden gekocht hebben.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Het gaat eigenlijk nog verder ... dankzij de illegale versies verkopen ze meer legale versies.
                        Mensen installeren illegale versies maar sommigen zijn het beu de nadelen ervan te hebben en kopen uiteindelijk de legale versie ... mensen die zonder te proberen nooit een versie zouden gekocht hebben.
                        eigenlijk heeft het weinig zin software zoals cs illigaal te gaan gebruiken je kan het immers op een legale manier voor een piepklein prijsje kopen (studendenlicentie)

het zou beter zijn mochten er idd echte nadelen zijn aan een illegale versie maar die zijn er niet bij mijn weten (als gewone hobby gebruiker en niet prof.)
                        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Ik koop ook steeds de studentenversie maar dan wel Adobe Creative Suite Premium Editie. Ik beoefen wel geen commerciële activiteiten. Indien ik dit wel zou doen dan kocht ik de retail versie. Maar al ik zie hoe weinig cursisten gebruik maken van deze goedkopere legale wijze...
                          Last edited by steven007; 5 augustus 2009, 12:08.

Comment

Ik ga illegaal niet aanmoedigen, maar als ze hun prijzen redelijk zouden houden dan stopt de piraterij vanzelf, dacht ik toch of niet?
                            Inderdaad, Ik heb lightroom gekocht voor 129€ (studente versie), dit dan ook nog eens via de school en betaald met opleidingscheques, kwam in totaal op 65€. Normale prijs 300€.
                            Ik denk niet dat ik 300€ zo uitgeven voor dit pakket, 129€ waarschijnlijk wel, 65€ zeker wel.
                            I love my D500

Comment

Als alle gebruikers zouden betalen, wat zou het dan moeten kosten, waarschijnlijk minder als 10% van de huidige prijs.
                              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

voor de meesten hier is photoshop elements toch meer dan goed genoeg? bovendien is die versie wel betaalbaar voor diezelfde meesten
                                http://www.mimoza.be/

Comment

Working...
                                X