Kalm aan,
zoals reeds gezegd, elke centrale maakt al eens fouten.
Ik heb bij Pixum ook eens foto's gehad met banden in blauwe lucht, en al zelfs eens foto's waar in de linkerhelft het blauw ontbrak.
Maar i.p.v. een kwaaie mail heb ik een heel vriendelijke mail gestuurd met de uitleg van het probleem. En ja hoor, dezelfde dag nog vriendelijke verontschuldigingen en een tegoedbon ter waarde van 2 x de geleden schade. Niets geen gelul over bewijzen.
En tuurlijk is dit een geautomatiseerd kostenbesparend proces, wat had je gedacht voor die prijs?
Tot slot, pixum is kwa kwaliteit meestal heel goed, en zeker als je de prijs in beschouwing neemt. Als je zeker wil zijn, ga dan naar een fotograaf en betaal 5 keer meer. Dan mag je 5 keer meer service verwachten ook.
zoals reeds gezegd, elke centrale maakt al eens fouten.
Ik heb bij Pixum ook eens foto's gehad met banden in blauwe lucht, en al zelfs eens foto's waar in de linkerhelft het blauw ontbrak.
Maar i.p.v. een kwaaie mail heb ik een heel vriendelijke mail gestuurd met de uitleg van het probleem. En ja hoor, dezelfde dag nog vriendelijke verontschuldigingen en een tegoedbon ter waarde van 2 x de geleden schade. Niets geen gelul over bewijzen.
En tuurlijk is dit een geautomatiseerd kostenbesparend proces, wat had je gedacht voor die prijs?
Tot slot, pixum is kwa kwaliteit meestal heel goed, en zeker als je de prijs in beschouwing neemt. Als je zeker wil zijn, ga dan naar een fotograaf en betaal 5 keer meer. Dan mag je 5 keer meer service verwachten ook.
Comment