Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nou Hanny, als een afgebroken statief schroef nodig is om je dit soort foto's te laten maken, wil ik wel eens zien wat je maakt als je je nieuwe toestel uit je raam gooit!
Groetjes,
Willem
Canon PowerShot S40
Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4 http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.
Nou Hanny, als een afgebroken statief schroef nodig is om je dit soort foto's te laten maken, wil ik wel eens zien wat je maakt als je je nieuwe toestel uit je raam gooit!
Ik zal het maar niet proberen he...
Het gooien dan...
Zeg Jmvanos, je spreekt dat je toestel verzekerd is, overwelk soort verzekering gaat het en wat dekt deze??
Ik heb mijn toestel vanaf "day one", het moment dat ik hem in ontvangst nam in de winkel (binnenstad van Den Haag) verzekerd in een kostbaarhedenverzekering. Hij valt ook wel onder mijn inboedelverzekering, maar een kostbaarhedenverzekering dekt zo'n beetje alles, ook laten vallen enzo, dus hopelijk ook dit, al staat dat niet expliciet in de polis. Ik heb ook echt ALLES verzekerd: toestel, geheugen, cardreader, tas enz..
Men dacht dat er geen garantie op zou zijn, maar ze hebben toch gewoon "garantie" aangekruist in de hoop dat Olympus e.e.a. gewoon klakkeloos aanneemt, alhoewel ze wel streng zijn bij Olympus
zoiets valt nooit onder garantie tenzij je fotohandelaar goede connectie's heeft met de hersteldienst...
als je dat stukje er had uitgehaald, moest je nu niet afkicken...maar goed dat je verzekerd bent, hopelijk met totale vrijstelling...
anyway, let us know...wordt ongetwijfeld "vervolgd"(of gevolgd)
Ik moest toevallig bij mijn verzekeringskantoor zijn vandaag en ik heb verteld wat er gebeurd is. Ook dat de garantie nog niet om is, maar dat het waarschijnlijk niet daaronder valt. "O, maar dan vergoeden wij het hoor", was het antwoord. Geweldig he ? Ik ga hier dus stiekem even reclame maken voor mijn verzekeringsmaatschappij (Unive). Een stichting, die (dus) geen winst mag maken. Doen ze dat wel, dan krijgen de leden elk jaar wat geld terug. Mooi he...
Update op noodkreet (eindelijk).
Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden van de afloop van mijn schade(vergoeding) aan mijn E-10. Ik had de claim nogal laat ingediend, maar heb nu binnen 4 weken het hele bedrag (€ 62,50) vergoed gekregen. Goed nieuws he ?
Hannie,
Heb je je toestel inmiddels terug? Hoe lang duurt zo'n reparatie nou? Ik ga ervan uit dat hij gewoon achteraan in de rij geschoven wordt bij Olympus of was het met een weekje gepiept? Sinds ik jou noodkreet gelezen heb draai ik angstvallig de schroef maar niet al te hard aan! Er zitten bij mijn beide camera's (Ricoh RDC7 en de Nikon 5000) gelukkig van die kleine schroefjes! Pffff...
Je moet nog technisch worden als je gaat fotograferen..
Overigens een goede hint voor het verzekeren, ik heb ook maar gelijk gecontroleerd.
Dag dag
Vonne
The only real failure is to give up trying!
The only real failure is to give up trying!
http://www.yvonnew.com
http://www.vonne.web-log.nl
and HFC forever!
Ik heb 4 weken (!) op mijn toestel moeten wachten. Lang he...
Er zitten bij mijn toestel natuurlijk ook van die schroefjes en die hebben we eruit gedraaid in een poging e.e.a. te herstellen, echter het zat muurvast en omdat het gedeelte wat onder het afdekplaatje zat verschoven was, konden we de schroefjes ook niet meer "netjes" terugdraaien. Daardoor zagen ze bij Olympus wel dat wij zelf een poging hadden gedaan en dat was ook de reden dat de reparatie niet onder de garantie viel. Ik hoop dat je iets van mijn niet-technische betoog begrijpt, anders zal iemand het nog wel beter willen toelichten hoop ik (als die het tenminste wel begrepen heeft)
Comment