Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New website online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: New website online

    Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
    Inderdaad



    't is vriendelijk, maar ik heb al een vakantiejob
    verdikke hé, de beste zijn altijd bezet
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #17
      Re: New website online

      Dat die ogen niet je eigen werk zouden zijn heb ik niet gezegt maar die ogen zeggen niets over u werk ,laat dat duidelijker geformuleert zijn .
      Ik bekritiseer niet jou werk maar geef enkel advies ,reklame voor eigen werk is kosteloos maak er gebruik van zou ik zeggen .
      Uw site is u uithangbord .
      Kijk op deze site omtrent tekst opbouw .www.vandotrans.be

      Comment


      • #18
        Re: New website online

        Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
        verdikke hé, de beste zijn altijd bezet
        ik vraag pertank ook niet veel
        I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

        Comment


        • #19
          Re: New website online

          Mijn mening... er staat VEEL TE VEEL op je site. Haal uit elke shoot de 2 of 3 sterkste beelden, en da's meer dan genoeg. De rest delen met anderen heeft m.i. weinig zin, want als ik te vaak moet doorklikken, dan ben ik het heel gauw beu. Niemand heeft er boodschap aan om alles te zien... Als je reclame wil maken voor je eigen werk, toon dan je sterkste werk en niet alles. Enkel jij en ik weten dan dat je niet altijd naar die standaard van die sterkste foto kan opleven, maar als je daar fotografieopdrachten mee binnen haalt... Zo werkt het nu éénmaal.

          Comment


          • #20
            Re: New website online

            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Mijn mening... er staat VEEL TE VEEL op je site. Haal uit elke shoot de 2 of 3 sterkste beelden, en da's meer dan genoeg. De rest delen met anderen heeft m.i. weinig zin, want als ik te vaak moet doorklikken, dan ben ik het heel gauw beu. Niemand heeft er boodschap aan om alles te zien... Als je reclame wil maken voor je eigen werk, toon dan je sterkste werk en niet alles. Enkel jij en ik weten dan dat je niet altijd naar die standaard van die sterkste foto kan opleven, maar als je daar fotografieopdrachten mee binnen haalt... Zo werkt het nu éénmaal.
            Zo had ik het nog niet bekeken en ik ga je raad daarin volgen voor de toekomst.
            Bedankt voor deze reactie
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment

            Working...
            X