Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's online opslaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto's online opslaan

    Ik heb Idrive vorig jaar een paar keer getest, en het uploaden ging zeer traag, alsook het downloaden van backups. Niet zo handig, Mozy heb ik als véél sneller getest...
    Nikon

    Comment


    • #17
      Re: Foto's online opslaan

      Nikon heeft nu ook een eigen opslagservice. Je krijgt 2 gb gratis en via deze link naar het schijnt tot 20 gb maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd...
      http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
      http://foto-actiecode.be

      Comment


      • #18
        Re: Foto's online opslaan

        De combinatie gladinet - skydrive is ook niet verkeerd. Totaal 25gb, max.50mb / file.

        Mesh is ook wel handig. Totaal 5gb.

        Comment


        • #19
          Re: Foto's online opslaan

          Ik gebruik Flickr om mijn beelden te stockeren. Je hebt onbeperkte opslagruimte, maar je hebt wel een uploadlimiet per maand. Tenzij je pro gebruikt. Flickr biedt ook veel mogelijkheden, zoals zelf groepen aanmaken en je foto's in bepaalde groepen posten. Zo komen er ook meer reacties op je foto's. Je kan contacten toevoegen en hierdoor hun laatste nieuwe uploads opvolgen. Mogelijkheden alom!
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #20
            Re: Foto's online opslaan

            Ik zou toch ook voor Flickr gaan. Ik betaal normaal niet voor webservices maar Flickr is echt een service waar over is nagedacht. je krijgt er dan ook veel voor terug. Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf hoe je het gebruikt. Als je echt een service wil zoals je beschrijft klinkt dat wel heel professioneel en dat kan gratis niet geboden worden. Je moet er rekening mee houden dat een foto een groot bestand en dat opslag nooit gratis verwezenlijkt worden toch niet in grote getallen want jij zit al snel aan een opslag van een paar gigabytes. Op zich is €25 niet veel, bekijk het op 10 jaar, dan heb je 250 euro uitgegeven aan een harde schijf van weet ik hoeveel terrabyte. Je had ook vandaag een harde schijf 1TB voor 250 kunnen kopen maar die zal je toch waarschijnlijk binnen de 5 jaar vervangen omdat je dan minimaal 5TB nodig hebt.

            Het meest fenomenale aan flickr zijn de groeps, de moderne variant van fotoclubs. Daar leer ik dus een heel pak bij. Dingen die ik in een fotoclub in Antwerpen of dergelijke niet zou kunnen leren omdat je op flickr zelf je fotoclub samenstelt uit fotografen die hun stijl mij aanspreekt.

            Comment

            Working...
            X