Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW ..... Een eigen leven....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Hallo Aspherix,

    Opletten als die BD-badges nat worden hé ...
    Maar da's weer een héél ander "mic" verhaal .

    Jaja

    Originally posted by Aspherix
    Tja... Jaja , en de crew, waren aan het brainstormen over iets van 45 meter lang..... (of mag het een ietsje meer zijn )
    Hier het officiële hoofdkantoor van Belgiumdigital vzw. Aktief van België tot Nederland.




    Aspherix
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #47
      Mooie boot natte BDbadge??? LOL

      Ik ben met de BDvzw jeep alvast begonnen aan m'n safari door ...

      Comment


      • #48
        de vzw-leden krijgen speciale ShootingDays.

        Aangezien we hier in de lage landen zowat alles al gefotografeerd hebben en the sky the limit is, presenteren we hier de Maan-SD:

        de crew is al op verkenning geweest:



        nu, met de BD-Airbus geraken we daar niet hé, dan maar met de BD-shuttle (nu met nieuwe Canon-rocketfuel):




        hier eigenen ze zich een stukje maan toe:

        (de vlag zal wel niet groeien bij gebrek aan water)

        jaja op de terugtoch naar de BD-lander:


        mvg,
        Dieter

        Comment


        • #49
          Ja dieter daar zijn al foto's van genomen hoor van de badge op de maan.
          Zie maar hier :
          http://dc.netadmin.be/challenge/show_image_v2.asp?img=1&challengeid=11&page=1
          Jamonadap heeft er toen de eerste prijs mee gewonnen.

          Comment


          • #50

            Mic

            Zouden we?

            --------------------------------------------------------------------------------
            mic



            jaja

            Belgium
            4919 Posts
            Posted - 01 September 2003 : 00:10:41
            --------------------------------------------------------------------------------

            Hallo mic,

            Ik zat er eigenlijk al op te wachten - en die andere 3600 forumleden ook denk ik ...

            Jaja


            quote:
            --------------------------------------------------------------------------------
            Originally posted by mic

            Zouden we?

            --------------------------------------------------------------------------------



            Lexieke



            Belgium
            1236 Posts
            Posted - 01 September 2003 : 00:12:30
            --------------------------------------------------------------------------------

            we zullen ;-)

            --------------------------------------------------------------------------------
            .:www.shadowarts.be:.

            Alleen dit al vind ik SCHITTEREND en veel van wat er op volgt bijzonder grappig en vooral zeer goed gedaan.
            Echt heel tof, ik wou dat ik ook iets kende van de bewerkingstechnieken die hiermee gemoeid zijn.

            Heel leuk, vooral niet twijfelen, VOORTDOEN!
            Groetjes, Hugo





            Comment


            • #51
              Jep, en hier op de BD Virgin Eilanden is het zaaaaalig...

              Comment


              • #52
                mic, die knappe, gebruinde, slanke en gezond uitziende jongeman ben jij dat?

                Comment


                • #53
                  Originally posted by j@n
                  mic, die knappe, gebruinde, slanke en gezond uitziende jongeman ben jij dat?


                  Natuurlijk is dat Mic, ik herken hem uit de duizenden.... met dat blikje fanta!
                  eMJeke
                  website

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by eMJeke
                    Originally posted by j@n
                    mic, die knappe, gebruinde, slanke en gezond uitziende jongeman ben jij dat?


                    Natuurlijk is dat Mic, ik herken hem uit de duizenden.... met dat blikje fanta!
                    Nou..., volgens mij is mic veel knapper.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by j@n
                      mic, die knappe, gebruinde, slanke en gezond uitziende jongeman ben jij dat?
                      Natuurlijk is dat Mic Dat zie je toch aan zijn onafscheidelijke fototas en Fanta Ha, Mic dan eindelijk toch de foto in zwembroek waar ik enkele bladzijden hiervoor al naar vroeg
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #56
                        Het is opgeleverd....na rijp beraad werd niet voor een onderzeeer gekozen, maar voor een simpel,eenvoudig yacht.
                        Het (eerste) exemplaar werd vandaag geleverd. Door de snelheid van de levering is de striping nog niet perfect,daar wordt nog aan gewerkt....

                        Peter

                        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                        http://www.photoblog.be/peterwarson

                        Comment


                        • #57
                          Hallo Peter1,

                          Wil je aub nog even de aanmeerplaats geheimhouden?
                          We moeten die 386sx voor de ledenadministratie nog installeren ...

                          Jaja

                          Originally posted by Peter1
                          Het is opgeleverd....na rijp beraad werd niet voor een onderzeeer gekozen, maar voor een simpel,eenvoudig yacht.
                          Het (eerste) exemplaar werd vandaag geleverd. Door de snelheid van de levering is de striping nog niet perfect,daar wordt nog aan gewerkt....


                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Aspherix
                            De BD-Crew verhuist naar de Virgin Eilanden.. (Sommigen toch )
                            Iemand was de snelste......


                            Schitterend.
                            Tja, je kunt beter gaan vliegen he, ben je lekker het eerst
                            Meer foto's op Mukblog

                            Comment


                            • #59
                              Jacki, ik had gewoon niet gezien dat jij de gelukkige "vlieger" was

                              Comment


                              • #60
                                Ah, dat is het bootje waar we deze morgen ontbeten hebben..

                                Comment

                                Working...
                                X