Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AANDACHT: Oudeknokenreünie ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: AANDACHT: Oudeknokenreünie ...

Helaba,

Niet vergeten richting "De Zwaan" hé ...

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
    Zo, ik vertrek zo richting Diest, ben ik in ieder geval op tijd
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Heel veel plezier allemaal, jammer dat ik er niet bij kan zijn!
      http://katrijn.fotopic.net
      Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Wij zijn in Diest en het zonnetje straalt laat de rest ook maar komen

GROETJES
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
          Wij zijn in Diest en het zonnetje straalt laat de rest ook maar komen

GROETJES
          veeeeeeeeeeeel plezier hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kat Bekijk bericht
            Heel veel plezier allemaal, jammer dat ik er niet bij kan zijn!
            Vreselijk jammer...
            http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Sorry guys, I'm really not going to be able to get there.

Comment

Mijn mini-rugzakje staat klaar. Zit zo weinig mogelijk in. Morgen nog wat goed weer en we kunnen gaaan....

Comment

Sorry mensen, Patje heeft een werkongeval gehad en mag de komende dagen niet stappen wegens gekneusd been. Dus, wij moeten passen voor deze keer. 't Zal hopelijk wel voor een volgende keer zijn dan

Groeten,

Sam&Pat
                  Sam greetzzzzzzz U
                  -------------------------------------------
                  Never apologize for showing feeling.
                  When you do so, you apologize for the truth.
                  -------------------------------------------
                  Canon Stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sammeke Bekijk bericht
                    Sorry mensen, Patje heeft een werkongeval gehad en mag de komende dagen niet stappen wegens gekneusd been. Dus, wij moeten passen voor deze keer. 't Zal hopelijk wel voor een volgende keer zijn dan

Groeten,

Sam&Pat
                    Ook alweer vreselijk jammer, ik zag er echt naar uit jullie terug te zien.
                    Spoedig hersten, Patje!
                    http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Ik zal helaas ook moeten afhaken, vannacht serieuze maagproblemen gekregen en er zit precies na het innemen van medicatie nog niet echt veel verbetering in. Voor diegenen die er bij zijn, maan er een gezellige dag van!
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Aan de aanwezigen om 10.30 en diegene die wegens slijtage eventueel iets later waren ...
                        Ik heb enorm genoten van het leuke gezellige wederzien van de oude z*kken ...
                        Van velen was het een weerzien van enkele jaren geleden ... maar het plezier en de gezelligheid heeft er niet om gelogen ... Ik liet er zelfs de AV voor links liggen, het was te leuk.
                        ENfin, na die dag, kon mijn dag niet meer stuk en als ik enkele snapshots bekijk komt de glimlach me terug op de lippen .
                        Op een anonym aanvragen, (ik ben nu éénmaal geen Engelstalige) zijn we tot een akkoord gekomen om volgend jaar opnieuw even Breendonk op de agenda te zetten. Die komt er zeker !
                        Dus, nogmaals, een hartelijke dank voor dit fijne weerzien en hopelijk lukt dit in de toekomst nog wel meer.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

Comment

Purlut, jij nog harstikke bedankt om die Hollanders een beetje door het mooie Belgie te loodsen, we hebben ervan genoten kerel.
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Aan de aanwezigen om 10.30 en diegene die wegens slijtage eventueel iets later waren ...
                            Ik heb enorm genoten van het leuke gezellige wederzien van de oude z*kken ...
                            Van velen was het een weerzien van enkele jaren geleden ... maar het plezier en de gezelligheid heeft er niet om gelogen ... Ik liet er zelfs de AV voor links liggen, het was te leuk.
                            ENfin, na die dag, kon mijn dag niet meer stuk en als ik enkele snapshots bekijk komt de glimlach me terug op de lippen .
                            Op een anonym aanvragen, (ik ben nu éénmaal geen Engelstalige) zijn we tot een akkoord gekomen om volgend jaar opnieuw even Breendonk op de agenda te zetten. Die komt er zeker !
                            Dus, nogmaals, een hartelijke dank voor dit fijne weerzien en hopelijk lukt dit in de toekomst nog wel meer.

Wim
                            wat is het weer mooi gesproken, ik kan hier alleen nog maar toevoegen dat wij het ook weer toppie vonden en we gaan zeker mee naar Breendonk

Groetjes, Jan en Coby die een fijn weekend hebben gehad
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

Comment

En ik was er ook bij van s' morgens en het was zeker een leuk weerzien met enkele 'oudgedienden'.
                              En 's morgens hadden we ook heel prachtig weer. Ik ben tussendoor wel naar de AV gegaan maar tegen het officiele shooting gedeelte was al dat mooie licht al opgebruikt blijkbaar

Als ik kan ben ik ook van de partij bij Breendonk.
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                                Als ik kan ben ik ook van de partij bij Breendonk.
                                Helaas afwezig wegens ziekte maar Breendonk mag ik eigenlijk niet missen, ik ben daar geboren en getogen en heb daar officieel gewoond tot mijn 40, mijn kine-praktijk is ook nog steeds daar.
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                                X