Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Is het voor mensen die voor een bepaalde datum geregistreerd zijn of die bij meerdere SD's geweest zijn of vanaf member of ... ? Mijn eerste digitale ervaring was nl met een Trust family c@m 12MB opslag dus aan dat criterium voldoe ik alvast
De leeftijd is niet zo belangrijk, het is de anciënniteit bij BD die doorslaggevend is. Je moet zeker nog met een -2 pixelcamera gewerkt hebben en je eerste geheugenkaart mag zeker niet meer dan 16MB geweest zijn ...
Jaja
jongens,jongens waar is de tijd dat ik nog fotografeerde met 1 pixel,de rest was dood.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Is het voor mensen die voor een bepaalde datum geregistreerd zijn of die bij meerdere SD's geweest zijn of vanaf member of ... ? Mijn eerste digitale ervaring was nl met een Trust family c@m 12MB opslag dus aan dat criterium voldoe ik alvast
De leeftijd is niet zo belangrijk, het is de anciënniteit bij BD die doorslaggevend is.
Je moet zeker nog met een -2 pixelcamera gewerkt hebben en je eerste geheugenkaart mag zeker niet meer dan 16MB geweest zijn ...
Jaja
Wat zou je vinden van mijn eerste digitale camera: de Casio QV-10 met 320x240pixels en maar liefst 16megaBIT internal flash memory , roteerbare lens, f2.8 (yearh right), 1/8 tot 1/4000sec shutter speed , 1.8" TFT, ... en slechts 190 gram :-)
Ik ben hier niet echt een oude knook. Maar mijn eerst digitaaltje heb ik gekocht in 1997!!!
Een Kodak DC-40 en dat was nog nietske geheugenkaart. Lekker 4 MB intern geheugen en dat was het en dan nog niet van de resolutie gesproken Als ik me goed herinner heb ik dat toen een slordige 45000 BEF betaald... Ja waar is de tijd
Ik heb de DC 40 nog steeds en wil hem gerust nog eens van onder het stof halen
Yes, d' ou zakken.
Zet er mij maar bij. Begonnen met de epson 'eerste SD' om met een volgende te pronken met de Sony D717, zat toen wel nog in het gips met de rechterhand, maar 'tging.
Herinner me nog SD-Oostende waar medeorganisator Pieterbie (Peter Beyen) me opbelde omdat ik ervolgens hem nog niet was. Ik nam de gsm op die bij mij rinkelde en we schoten in een lach ...
Ik zal hem eens polsen of hij ook niet komt. Een werkcollega hier.
Mja, mijne eerste digitale was de 707 met een kaartje van 8 mb Man wat waren die dingetjes duur.Zou er ook graag bij zijn, aangezien ik er in september waarschijnlijk niet bij zal kunnen zijn(die vrouwen toch, zit weer zo 'n 1300 km verder)
Comment