Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
In zeeland heb je vaak stukken strand waar je de eerste 2 uur gene mens meer tegen komt. Je hebt daar ook die lelijke dijken niet zoals hier in België. En de Franse kust natuurlijk
In zeeland heb je vaak stukken strand waar je de eerste 2 uur gene mens meer tegen komt. Je hebt daar ook die lelijke dijken niet zoals hier in België. En de Franse kust natuurlijk
Bedoel je dat de Franse kust ook ok is?
Bedoel je Zeeland: Cadzand, Breskens
of hoger Domburg, Westcapelle
of nog hoger in Nederland?
Bedoel je dat de Franse kust ook ok is?
Bedoel je Zeeland: Cadzand, Breskens
of hoger Domburg, Westcapelle
of nog hoger in Nederland?
Ben nog nooit aan de franse kust geweest. Heb wel laatst mijn broer zijn vakantiefoto's van daar gezien en heb daar toch gene andere mens op gezien.
Breskens is nog vrij toeristisch hoor. Ik ben al vaak zo in de buurt van Domburg enzo gezeten en daar kan het best wel rustig zijn. Maar in het hoogseizoen zal je daar wel wat volk tegen komen hoor. Misschien een kleine tip, zoek de stukjes strand waar honden en paarden mogen komen, dat zijn meestal de rustige delen waar weinig toeristen zitten.
Breskens is nog vrij toeristisch hoor. Ik ben al vaak zo in de buurt van Domburg enzo gezeten en daar kan het best wel rustig zijn. Maar in het hoogseizoen zal je daar wel wat volk tegen komen hoor. Misschien een kleine tip, zoek de stukjes strand waar honden en paarden mogen komen, dat zijn meestal de rustige delen waar weinig toeristen zitten.
in Nederland: Noord Holland.
Bergen aan Zee.
Egmond aan Zee.
Hargen aan Zee.
Schoorl aan Zee.
wel effe een kilometertje lopen bij allen en je bent uit de drukte.
Avonds een paar honderd meter voldoende, om van alle strandrust te kunnen genieten.
grt,bouk.
Comment