Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Mocht je nog twijfelen. Je mag altijd mijn G2 hebben en dan zal ik die D60 wel gaan afhalen.

Comment

Originally posted by Umco
      Hoi allemaal,

ik denk dat ik ga kiezen voor de D60. Kiezen voor zekerheid en niet voor een mogelijk goede cam, waar je geen zekerheid rond hebt...
      Of er lenzen bij zijn of niet... ik weet het niet... maar normaal gezien had ik moeten bij betalen voor een cam, nu niet, en dat geld spaar ik lekker uit voor aan lenzen te spenderen. Ik was toch van plan een 10D aan te schaffen die er zeker zal komen en dan kan die D60 mooi voor Toetje dienen of misschien verkopen en daarna een beetje bijleggen voor een 300D.

Bedankt allemaal voor jullie replys en jullie opmerkingen, ze waren heel welkom en ze hebben me echt geholpen bij het maken van de keuze.

The one and only ;-)
      Zo zou ik het ook doen. De lenzen die je nu koopt kan je dan later toch op de 10D of 300D gebruiken. En je kan nu al verder met het maken van foto's want de D60 heb je onmiddellijk.
      Groetjes,
      Frank

Comment

Een paar maanden zonder toestel kan natuurlijk frustrerend zijn, dat zou de reden zijn om voor de D60 gaan.
        Anders zou ik toch de 300D kiezen, hoewel dat ding er niet uit ziet. Natuurlijk betere AF (zal vergelijkbaar zijn met D60 => 10D) en de betere sensor (10D), minder ruis dus. De 300D heeft in feite al het goede van de 10D, er zijn alleen wat dingen gestript.

Maarre, kun je Canon niet vragen om een 10D te krijgen met bijbetaling? Dat lijkt me een betere deal
        http://www.janluursema.nl

Comment

Originally posted by Azrael
          Een paar maanden zonder toestel kan natuurlijk frustrerend zijn, dat zou de reden zijn om voor de D60 gaan.
          Anders zou ik toch de 300D kiezen, hoewel dat ding er niet uit ziet. Natuurlijk betere AF (zal vergelijkbaar zijn met D60 => 10D) en de betere sensor (10D), minder ruis dus. De 300D heeft in feite al het goede van de 10D, er zijn alleen wat dingen gestript.

Maarre, kun je Canon niet vragen om een 10D te krijgen met bijbetaling? Dat lijkt me een betere deal
          Toch nog iemand met gezond verstand
          LOLOLOLOLOL

Comment

HOI yep wou ook inderdaad bijleggen voor een 10d maar dat ging
            echt niet omdat de 10d als een proffesioneel cam word beschouwd.
            Ik heb ook wel veel geduld moeten hebben en trouwens mijn cam is twee
            keer 5 weken in reperatie geweest en nu moest ie terug voor hetzelfde. De powerschot pro 90is heeft ook 1495euro gekost en was niet zo goedkoop daarom dat ze nu eindelijk deze beslissing hebben genomen. Het heeft veel telefoons en faxen in beslag genomen maar ben
            blij met de goede afloop.
            Thx allen
            Respect begint bij uzelve

Comment

neem de D60 Umco, wie weet hoe lang ge gaat mogen wachten op de 300D.
              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Heb de d60 gekozen en krijg er ook een lensje bij maar moet afwachten welke

Comment

Hallo Umco
                  Jammer van de Pro 90
                  maar hier komt Canon toch wel met een hele mooie oplossing,als ik moest beslissen dan zou het ook de D60 worden,en dan later de 10D
                  hebben jij en Toetje allebij en topper in huis
                  Groetjes NoName en Coby

Ps foto,s van de danceparade neem ik mee naar Den Bosch
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

Comment

Hoi allen,

Vandaag kreeg ik uiteindelijk na lang wachten en problemen met mijne cam (powerschot pro 90is) een super tof aanbod van Canon.
                    Het voorstel heeft ook zijn voor en nadelen.
                    Mijn keuze moet ik echter morgenvroeg uitbrengen en dat is een moeilijke beslissing waar ik effe geen raad mee weet.
                    Ze hebben voorgesteld om de oude toestel (powerschotpro90is) in te leveren en dan een keuze uit twee cams GRATIS
                    1 D300 nieuw
                    2 D60 schowroommodel
                    Allebij met garantie
                    Alleen een nadeel is dat ik moet wachten op de D300 tot ie uitkomt en dan nog gaan de bestelde cams D300 voor dus hoelang moet ik dan wachten???
                    De D60 is maandag al beschikbaar.
                    Dus de keuze is moeilijk want zijn beiden goede cams
                    Mvg Umco
                    Welk probleem had je dan ?
                    Ik heb in de koopjeshoek nog een Pro90IS te koop.
                    Perfecte staat wegens veel te weinig (bijna niet) benut.
                    Sabine
                    -=Canon Powershot Pro90IS=-

Comment

Umco,

Het lijken mij twee supervoorstellen, en wat je ook kiest: ge zijt nen dikke chansaar!

Veel geluk met je nieuwe Cam!

http://www.theafricabug.com

Comment

svda Veel props gehad
                        Youve got mail

Comment

svda Veel props gehad
                          Youve got mail
                          Mailtje zou kunnen gebounced zijn.
                          Probeer je nog eens op svda@yucom.be ?