Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera-express.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kamera-express.nl

    Oorspronkelijk geplaatst door pitje Bekijk bericht
    Verpakking maakt mij niets uit, maar er zijn mensen die de lens dan weer willen verkopen met de originele verpakking.
    Ik koop geen lens om deze na een half jaar weer te verkopen.

    Maar ik wil wel even zegen tegen maxke hoe het kan gaan met de verkoop hiervan.
    Das just ...
    nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

    Comment


    • #17
      Re: Kamera-express.nl

      Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
      Verzending naar België is momenteel maar 10,5 euro bij KameraExpress
      (zie rechterbovenhoek homepage)
      inderdaad
      Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

      Comment


      • #18
        Re: Kamera-express.nl

        [QUOTE=Maxke;2284387]Heeft dit een invloed gehad op de kwaliteit van het geleverde product?
        Hoe was de klantenservice?

        Gisteren een mail gestuurd naar K.E over de verpakking, dit is wat ik vandaag terug kreeg.
        Geachte heer/mevrouw,

        Hartelijk dank voor uw bericht.

        Deze lens komt van Canon Nederland af, het kan echter voorkomen dat u een bulk lens ontvangt. Dit heeft voor enige garantieafhandeling geen nadelige gevolgen. U heeft nog steeds 2 jaar garantie op dit exemplaar.

        Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met mij of mijn collega's via ons telefoonnummer 010-2847450. Uiteraard kunt u ook contact opnemen via de e-mail.

        Dit heeft geen invloed op de kwaliteit van de lens.
        Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

        Comment


        • #19
          Re: Kamera-express.nl

          Oorspronkelijk geplaatst door pitje Bekijk bericht
          Verpakking maakt mij niets uit, maar er zijn mensen die de lens dan weer willen verkopen met de originele verpakking..
          Doe je hem toch gewoon weer terug in het nopjes plastiek. Wat trouwens de achtergrond is van sommigen om de originele doos te krijgen bij 2de hands koop is mij een raadsel, een bonnetje kan ik mij indenken, maar die dozen zijn zo groot.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #20
            Re: Kamera-express.nl

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Doe je hem toch gewoon weer terug in het nopjes plastiek. Wat trouwens de achtergrond is van sommigen om de originele doos te krijgen bij 2de hands koop is mij een raadsel, een bonnetje kan ik mij indenken, maar die dozen zijn zo groot.
            Zo is het

            En als de nopjes dan leeg zijn blaas ik ze gewoon weer op, dan zijn die ook zo goed als nieuw
            Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

            Comment


            • #21
              Re: Kamera-express.nl

              mij maakt het ook niet wat voor verpakking, ik kijk ook naar wat het kost.
              Maar ik reken ook de verzendkosten mee.
              Ik denk dat alles in de folie daar zit.
              heel orgineel.


              Comment


              • #22
                Re: Kamera-express.nl

                Heb al jaren goede ervaring met Kamera-Express. Nog van toen gulden en frank er nog waren en ze op hun vorige locatie zaten in Rotterdam. Nederland was veel goedkoper qua fotomateriaal (-15 a 20%) op dat moment, vermits de meeste winkels hier aan catalogusprijs verkochten. Een defecte Metz flits werd zonder probleem vervangen in garantie. Ook qua verzending geen probleem gehad (2x). Echter ondertussen zijn er in België ook best wel wat winkels die qua prijs mee kunnen met KE. Niet bij grijze import, maar voor de Europese producten zeker en vast. Zie Koopdigitaal.be (Konijnenberg), Art-en-craft, Grobet...etz Je hebt het voordeel van de 2jaar garantie en Belgische service.
                Te veel lenzen en te weinig tijd.
                http://pentaxlenstest.blogspot.com/

                Comment


                • #23
                  Re: Kamera-express.nl

                  het drijft de prijs gelukkig bij anderen ook een beetje naar beneden..

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kamera-express.nl

                    Oorspronkelijk geplaatst door pitje Bekijk bericht
                    Heeft dit een invloed gehad op de kwaliteit van het geleverde product?
                    Hoe was de klantenservice?

                    Gisteren een mail gestuurd naar K.E over de verpakking, dit is wat ik vandaag terug kreeg.
                    Geachte heer/mevrouw,

                    Hartelijk dank voor uw bericht.

                    Deze lens komt van Canon Nederland af, het kan echter voorkomen dat u een bulk lens ontvangt. Dit heeft voor enige garantieafhandeling geen nadelige gevolgen. U heeft nog steeds 2 jaar garantie op dit exemplaar.

                    Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met mij of mijn collega's via ons telefoonnummer 010-2847450. Uiteraard kunt u ook contact opnemen via de e-mail.

                    Dit heeft geen invloed op de kwaliteit van de lens.
                    Zit er daar dan een officiele Canon garantiekaart bij of niet ? Want als je bijv iets wilt laten herstellen bij techrepair.nl, dan heb je wel een ingevulde garantiekaart nodig.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kamera-express.nl

                      Merci voor de reacties,

                      Maxke
                      Pentax K20D + Pentax smc DA 18-55mm f/3.5-5.6 AL + Pentax smc DA 50-200mm f/4-5.6 ED + Pentax D FA Macro 100mm f/2.8 WR

                      Comment


                      • #26
                        Re: Kamera-express.nl

                        ik bestel tegenwoordig alles bij cameranu.nl , vind ik zelfs beter dan fotokonijnenberg..

                        Comment


                        • #27
                          Re: Kamera-express.nl

                          Uiteindelijk toch maar voor een lokale winkel gekozen.
                          Foto Guy (www.fotoguy.be)
                          Ben voor Pentax gegaan: K20D + 15-55 + 50-200 = 799 euro.

                          Goede service en volgens mij geen slechte prijs.
                          Kamera-express.nl en Konijnenberg.be vragen meer.

                          Maxke
                          Pentax K20D + Pentax smc DA 18-55mm f/3.5-5.6 AL + Pentax smc DA 50-200mm f/4-5.6 ED + Pentax D FA Macro 100mm f/2.8 WR

                          Comment


                          • #28
                            Re: Kamera-express.nl

                            Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                            Zit er daar dan een officiele Canon garantiekaart bij of niet ? Want als je bijv iets wilt laten herstellen bij techrepair.nl, dan heb je wel een ingevulde garantiekaart nodig.
                            Nee, maar ik heb bij mijn weten nog nooit of zelden de garantiekaart nodig gehad bij garantie.
                            Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

                            Comment


                            • #29
                              Re: Kamera-express.nl

                              Oorspronkelijk geplaatst door doberman100 Bekijk bericht
                              deze is ook goed en heb je twee jaar garantie tegenover holland meestal maar één jaar
                              http://www.fotokonijnenberg.be/
                              Elke inwoner van de EU heeft sowieso recht op 2 jaar garantie, no matter what. Jammer dat zo goed als geen enkele consument dit weet.. 1 jaar garantie op een product heeft dus geen zin, is altijd 2 jaar.
                              http://www.mathijsdelva.be
                              http://www.flickr.com/photos/mathijsd/

                              Comment


                              • #30
                                Re: Kamera-express.nl

                                Oorspronkelijk geplaatst door Maxke Bekijk bericht
                                Uiteindelijk toch maar voor een lokale winkel gekozen.
                                Foto Guy (www.fotoguy.be)
                                Ben voor Pentax gegaan: K20D + 15-55 + 50-200 = 799 euro.

                                Goede service en volgens mij geen slechte prijs.
                                Kamera-express.nl en Konijnenberg.be vragen meer.

                                Maxke
                                Zo zie je maar dat het gras niet altijd ...
                                nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

                                Comment

                                Working...
                                X