Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
En nu ook een lijstje van al degenen die al betaald hebben.
Mic heeft het bewijs getoond, ik weet dat ik ook betaald heb, dus hebben betaald :
1. Mic
2. Sonyke
3. ....
Mic heeft het bewijs getoond, ik weet dat ik ook betaald heb, dus hebben betaald :
1. Mic
2. Sonyke
3. ....
Ge gelooft toch niet alles wat Mic jou laat zien hé?
Diene kan goochelen met de pc dus diene maakt ons alles wijs en wij geloven dat.
Er is nog altijd geen nummer verschenen waarop we kunnen betalen dus... afwachten.
1. Mic
2. Sonyke
3. ....
Ge gelooft toch niet alles wat Mic jou laat zien hé?
Diene kan goochelen met de pc dus diene maakt ons alles wijs en wij geloven dat.
Er is nog altijd geen nummer verschenen waarop we kunnen betalen dus... afwachten.
Dat is ook waar Act dat mag ik niet doen, ik ben véél te licht gelovig, direct een aangepast lijstje :
Hebben dus reeds betaald :
1. Sonyke
2. ........
Act maar u geloof ik ook niet meer . Je moet hier goed rondkijken, er staat wel een nummer waarop je kan betalen ik heb het gecopiëerd en hier geplakt !
Op BD hier altijd goed rondkijken er is meer te zien dan dat je op het eerste zicht zou geloven !
Er is zelfs een derde nummer open vanaf nu, dat regel ik dan wel, en kan ik ook mee controleren, want opgeven en niet betalen
xxx-xxxxxx-xxxx vermelding lidgeld BD. Bij dit nummer mag je zeker niet vergeten te vermelden "lidgeld BD" anders verdwijnt dat in de grote pot, en krijg je geen lidkaart , en ook géén fiscale aftrek !
Edit: Aangepast door BD crew - verwijderd rekeningnummer
Wat is da nou, ik kom helemaal niet in dat lijstje voor.
Kunne ge daa niks an mij daa ook efkes tussen plaatsen
VZW,.. kweet nie wa da is hebbe we hier nie, (veel zonne warmte) betekend dat bij ons
JaJa als ge weer eens in Nieuwgein komt breng da lidmaatschap document gewoon bij mij thuis, dan betaal ik contant
Oef da eurokes is al digitaal onderweg op da nummerke
Comment