Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD blijft gratis! VZW-lid worden mag.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan ik er nog bij?

    Voor mij ook een kaartje!

    Peter

    http://www.belekes.be/

    Comment


    • Helaba Umco en Toetje001 willen ook lid zijn
      Mooi wat hier allemaal gebeurt
      Respect begint bij uzelve

      Comment


      • is er nog plaats ,
        ik dus ook

        Comment


        • Eu . . . . ik twijfel nog een beetje . . . maar als het inschrijvingsformulier online is ga ik proberen de eerste te zijn haha
          Want die nicknamen hier, da's toch niet geldig om een volwaardig lid van een B.D.V.Z.W. te worden zeker
          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

          Comment


          • Ikke ook mee doen.
            Ikke moet echter nog effe madam overtuigen. (voor madam ook lid)
            Madam nie zo veel fotokes maken.
            Maar ikke wel zenne, ikke lid worden.

            (ikke tegenwoordig wa overwerkt)

            Comment


            • Originally posted by Tom
              Ikke ook mee doen.
              Ikke moet echter nog effe madam overtuigen. (voor madam ook lid)
              Madam nie zo veel fotokes maken.
              Maar ikke wel zenne, ikke lid worden.

              (ikke tegenwoordig wa overwerkt)

              'k Heb het gemerkt ... je bent er precies wat dunner op geworden

              PS: opmerking komt van Sammeke

              Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
              -------------------------------------------
              Girly
              --------------------------
              Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
              --------------------------

              Comment


              • Sammeke heeft da goe gezien. 1.6KG op 6 dagskes kwijt.
                Zwaar weekske achter de rug, onderbemand, klanten die zagen (en ambras maken).

                Edde ullen dinges al geprobeerd ?

                Comment


                • Zet mij ook maar bij op de lijst, ik wil deze site zeker steunen.
                  Ik heb er al veel van geleerd.
                  Keep up the good work
                  LID N° BD0075BE
                  http://big-m.fotopic.net
                  http://www.ichannel.be
                  http://www.gforce-racing.com

                  The collector is never finished. You're always looking for anything you don't have that will improve the collection, It's a hobby without end ...

                  Canon 300D + EF-S 18-55mm + Canon 75-300 USM IS + BG-E1 + Sigma EF 500DG ST + Hoya Pol Filter + Drive II 40GB

                  Comment


                  • Hallo Bingel,

                    Voor de echte inschrijving hebben we uiteraard niet genoeg aan de forumnickname.
                    Maar deze topic is dan ook meer bedoeld als "indicatief" .

                    Jaja

                    Originally posted by bingel
                    Eu . . . . ik twijfel nog een beetje . . . maar als het inschrijvingsformulier online is ga ik proberen de eerste te zijn haha
                    Want die nicknamen hier, da's toch niet geldig om een volwaardig lid van een B.D.V.Z.W. te worden zeker
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • Ik heb hiervoor het badge-bestelformulier gebruikt, kan je netjes je identiteit + adres invullen, en in de mededeling nee geen badges heb er al, schrijf morgen 25 euro lidgeld over. Misschien krijg ik daar wel voor naar mijn voeten Het rekeningnummer heb je daar ook. Je kan natuurlijk ook zeggen ik bestel 10 badges + lidgeld
                      Lid worden en géén badges op uwe frak, pet en kabas, dat zou bij mij niet pakken ! De crew is véél te goed !


                      Originally posted by jaja
                      Hallo Bingel,

                      Voor de echte inschrijving hebben we uiteraard niet genoeg aan de forumnickname.
                      Maar deze topic is dan ook meer bedoeld als "indicatief" .

                      Jaja

                      Originally posted by bingel
                      Eu . . . . ik twijfel nog een beetje . . . maar als het inschrijvingsformulier online is ga ik proberen de eerste te zijn haha
                      Want die nicknamen hier, da's toch niet geldig om een volwaardig lid van een B.D.V.Z.W. te worden zeker

                      Comment


                      • KODOAL DOET OOK MEE

                        Comment


                        • Sonyke,

                          Ge zijt "ne crack" ... .
                          Maar het echte inschrijvingsformulier moet nog online komen.
                          We zullen je recente badgebestelling dan als een voorgeschreven pre-inscriptie op de voorinschrijvingen bekijken ...

                          Jaja

                          Originally posted by Sonyke
                          Ik heb hiervoor het badge-bestelformulier gebruikt, kan je netjes je identiteit + adres invullen, en in de mededeling nee geen badges heb er al, schrijf morgen 25 euro lidgeld over. Misschien krijg ik daar wel voor naar mijn voeten Het rekeningnummer heb je daar ook. Je kan natuurlijk ook zeggen ik bestel 10 badges + lidgeld
                          Lid worden en géén badges op uwe frak, pet en kabas, dat zou bij mij niet pakken ! De crew is véél te goed !


                          Originally posted by jaja
                          Hallo Bingel,

                          Voor de echte inschrijving hebben we uiteraard niet genoeg aan de forumnickname.
                          Maar deze topic is dan ook meer bedoeld als "indicatief" .

                          Jaja

                          Originally posted by bingel
                          Eu . . . . ik twijfel nog een beetje . . . maar als het inschrijvingsformulier online is ga ik proberen de eerste te zijn haha
                          Want die nicknamen hier, da's toch niet geldig om een volwaardig lid van een B.D.V.Z.W. te worden zeker
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • Jacques, komt er in die vzw ook een naaister in dienst ?
                            De 2 badges die ik kocht op de shooting in de japanse tuin liggen hier nog altijd in de kast, durf er het vrouwke nie mee lastig vallen
                            Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                            Comment


                            • kan ik ook later in het jaar nog lid worden? ik wil ook graag mijn steentje (of centje) bijdragen, maar vermits ik over 2 weken 2000 euro inschrijvingsgeld op school moet ophoesten en nog eens 300 euro voor de boeken en nog eens 150 voor een nieuw busabonnement en ik maar een arm studentje zonder werk ben, is het momenteel niet de beste moment om ook nog eens lidgeld te betalen.
                              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                              Comment


                              • Hallo

                                Gezien de kwaliteit van jullie site en alle goede bedoelingen die erachter zitten, en bovendien zelf secretaris geweest zijnde van een computerclub en een modelspoorclub, weet ik maar al te veel het werk te appreciëren van alle mensen "achter de schermen" (in dit geval letterlijk en figuurlijk).
                                Ondertussen moet ik toegeven stilaan aan deze site "veslaafd" te worden, en kom ik minstens dagelijks eens in het forum lezen.
                                Ik kan dan ook niet anders dan de VZW steunen en meld mij bij deze dan ook als lid aan. Want voor wat, hoort wat.



                                Groetjes uit Brugge

                                NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

                                Comment

                                Working...
                                X