Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto.com

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: foto.com

snap niet wat jullie goed vinden aan extrafilm, heb nog nooit afdrukken gehad van hun die volledig qua kleuren binnen mijn verwachtigen lagen, geef mij maar de locale fotoboer met fuji papier, pixum heb ik nog niet getest voor gewone afdrukken maar de fotoboeken zijn dik in orde en je hebt tenminste vrijheid
    smile ! ...it confuses people ...

Comment

Ik heb hierboven het noodlot getart en lap, mijn eerste negatieve ervaring met foto.com!
      Ik kreeg bericht van een klant dat hij zijn foto's nog steeds niet ontvangen had. Ik had ze wel al lang besteld bij foto.com en ze zouden ook verstuurd zijn eind mei. foto.com ervan op de hoogte gebracht, en in hun antwoord stond dat ik daarvoor contact moest opnemen met de post. Ik heb hun geantwoord dat zij verantwoordelijk zijn vanaf de bestelling tot de levering en dat ik verwacht dat ze alsnog de (nieuwe) foto's afleveren. Ben nu eens benieuwd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
        extrafilm heeft zeer flauwe layouts met weinig vrijheid
        Vroeger was dat inderdaad zo, maar sinds kort heb je de volledige vrijheid voor de fotoboeken bij Extrafilm. En met de vele actiecodes heb ik zo al een boel vrij goedkope fotoboeken afgdrukt...
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
          Ik heb hierboven het noodlot getart en lap, mijn eerste negatieve ervaring met foto.com!
          Ik kreeg bericht van een klant dat hij zijn foto's nog steeds niet ontvangen had. Ik had ze wel al lang besteld bij foto.com en ze zouden ook verstuurd zijn eind mei. foto.com ervan op de hoogte gebracht, en in hun antwoord stond dat ik daarvoor contact moest opnemen met de post. Ik heb hun geantwoord dat zij verantwoordelijk zijn vanaf de bestelling tot de levering en dat ik verwacht dat ze alsnog de (nieuwe) foto's afleveren. Ben nu eens benieuwd!
          Toch even melden dat foto.com aangeboden heeft om de bewuste foto's te herdrukken en te versturen. Op hun kosten.

Comment

Working...
          X