Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Belgiumdigitaller

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Hoi Rudi,

    Welkom, en voor de lessen, gewoon knippen en bekijken, knippen en bekijken, dat is juist het fijne van digitaal.

    Je moet zelf kijken, en dat kan niemand je leren, dat moet je hebben, wel sommige mensen lijken dat te hebben, of je moet het ontwikkelen, en dat geldt voor bijna iedereen. Dat ontwikkelen is als je er van kan genieten een echt genieten,

    jacques.

    Comment


    • #17
      welkom Rudi

      Comment


      • #18
        Dag Rudi,
        Ik ben hier ook nieuw maar heb op korte tijd al wel veel bijgeleerd. Boeiend om mensen met ervaring te ontmoeten. Veel plezier.
        Erik
        Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

        Comment


        • #19
          Welkom op BD

          En als ge ooit echt eens heel serieuze problemen hebt (zoals bijvoorbeeld een adapterring die niet los te krijgen is van je filter ) of als je op zoek bent naar topics die heel leerrijk,boeiend,geestig maar toch serieus en intelligent zijn,wel euh,dan moet ge zeker niet naar mijn topics kijken want die lopen altijd in het 100
          Danny's Photosite

          Comment


          • #20
            <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
            Dag Rudi,

            Welkom onder BD. Je zult zien, een prachtige site. Mensen helpen hier mekaar zoveel mogelijk. Ikzelf ben hier ongeveer een jaar, kreeg al zeer veel goeie raad en heb bovendien al veel geleerd. Het eerste wat ik doe na het aanzetten van mijn PC is even gaan piepen wat er gaande is op het forum, je zult wel zien. Het wordt een verslaving zonder dat je het beseft. Dus veel plezier hier en vooral een leerrijk verblijf.

            Groetjes,

            Pol
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #21
              Originally posted by roadrunner
              Welkom op BD

              En als ge ooit echt eens heel serieuze problemen hebt (zoals bijvoorbeeld een adapterring die niet los te krijgen is van je filter ) of als je op zoek bent naar topics die heel leerrijk,boeiend,geestig maar toch serieus en intelligent zijn,wel euh,dan moet ge zeker niet naar mijn topics kijken want die lopen altijd in het 100
              of als ge drank uit een ver land nodig hebt ...
              in elk geval: welkom
              mvg,
              Dieter

              Comment


              • #22
                welkom op BD Rudi
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #23
                  Welkom bij deze leuke bende, Rudi!


                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #24
                    Stsseyns van harte welkom op deze leuke verslavende site en veel plezier.

                    groetjes fred de postman
                    Geduld is een schone zaak

                    Comment


                    • #25
                      Hoi Rudy, wat betreft je vraag, lees eerst eens effe alle posts hier, dan kom je al een heel eind verder. (kwa fotokes hee)

                      Oh ja, pas hier op, 't is verslavend.

                      Comment

                      Working...
                      X