Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's laten "ontwikkelen"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    En ik doe het met de Hi-Ti printer, kost 0.5€ per afdruk, geen extra kosten, en prima kwaliteit, direkt klaar!!!

    Comment


    • #17
      Zoals Vicky zegt,probeer Photoways eens.Staat weeral als beste gerangschikt prijs-kwaliteit en ze veranderen niks aan je foto's.Je werken met Fuji frontierlab.Zeer goede en snelle service.
      Danny's Photosite

      Comment


      • #18
        Originally posted by roadrunner
        Zoals Vicky zegt,probeer Photoways eens.Staat weeral als beste gerangschikt prijs-kwaliteit en ze veranderen niks aan je foto's.Je werken met Fuji frontierlab.Zeer goede en snelle service.
        Zoals Pieter G. hierboven al over Colormailer vertelde heb ik ook met Photoways meegemaakt: een duidelijke geelbruine zweem over de foto's... zelfde foto's naar HEMA opgestuurd, en daar waren ze wel in orde, zij het wat aan de lichte kant...

        Groeten,

        Wim
        Canon EOS 10D; 50E
        Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
        Tamron 28-200 LD IF

        Comment


        • #19
          Om een goede kwaliteit te bekomen kan je ook is proberen om de "EXIF" bestanden van je digitale foto te halen.
          Dit kan je doen door je foto in photoshop5 te openen en te saven of te bewaren, of je kan je foto's openen in Photo Paint en saven of bewaren...en de exif files zijn van je foto's weg.
          Zorg er wel voor dat je monitor gecalibreerd is.
          Ik heb sommige labo's getest met foto's bewaard onder photoshop7 en bewaard onder photoshop5...het resultaat is verbluffend.

          Groetjes Ronny

          Comment

          Working...
          X