Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BOEK: De grote trek der vogels (!! 7pics !!)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by marjo
    Misschien zouden de boekbesprekingen straks na alle veranderingen een apart plekje kunnen krijgen op het forum . T is iets waar je even tijd voor en zin in moet hebben en als het hier gewoon in algemeen staat dan verdwijnt het zo gauw naar beneden, ik vind dat zonde omdat het een heel goed initiatief is en Jochen (en ook straks anderen misschien) er veel tijd en werk in steken
    Zou geen slecht idee zijn Marjo. De thread stond vandaag al op page 2... maar ja... zo erg is dat ook niet want ik ga telkenmale ik een boekbespreking post, onderaan ook de links nar de vorige besprekingen zetten.

    Ter info: volgende week komt mijn boek van september, en omdat ik in oktober op reis ben heb ik een klein "afscheidsgeschenkje"; op dinsdag, woensdag en donderdag 23, 24 en 25 september krijgen jullie maar liefst DRIE boeken van me. Welke dat zijn, da's een verassing.

    Op 26 september ga ik in velof, en ik kom pas terug op 24 oktober.
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #17
      Mooi initiatief Jochen.
      Je doet me zin krijgen om me dergelijke boeken aan te schaffen. Is inderdaad een beetje duur maar dan ga ik maar naar de bib.
      Ben sowieso al een grote lezer maar nu heb ik een excuus om eens af te zakken naar een andere afdeling van de bib...
      Als ik eens veel tijd heb wil ik ook wel eens zo'n bespreking maken.
      Maar dan misschien iets over een ander onderwerp (bv. kunst, architectuur, geschiedenis,...)

      Greetz, Elo

      Comment


      • #18
        Originally posted by elo
        Mooi initiatief Jochen.
        Je doet me zin krijgen om me dergelijke boeken aan te schaffen. Is inderdaad een beetje duur maar dan ga ik maar naar de bib.
        Ben sowieso al een grote lezer maar nu heb ik een excuus om eens af te zakken naar een andere afdeling van de bib...
        Als ik eens veel tijd heb wil ik ook wel eens zo'n bespreking maken.
        Maar dan misschien iets over een ander onderwerp (bv. kunst, architectuur, geschiedenis,...)

        Greetz, Elo
        Doen, Elo!
        http://www.theafricabug.com

        Comment

        Working...
        X