Hoi Allen,
De dansparade was naar mijn mening de topper van een evenement. Mijn album was inderdaad zeer groot en ja hoor dat was nog maar de eerste deel. Ik ga het niet hebben over de kwaliteit want iedereen ziet een foto anders en om de vrouwen hun kijk te laten hebben had toetje de dansparade ook al gepost met allemaal mannen
Zoveel foto's online heeft ook een doel, het komt in onze nieuwe site Revents waar alle evenementen die we met perskaarten mogen meemaken te bezien zijn door de organisatoren en plubliek. De grote van een album wil niet zeggen dat het maar niks is want uiteidelijk steekt daar toch een doel achter en veel werk. Gisteren avond weer een album online gezet met 134 foto's van paal op stelten ook met de zelfde redenen (ja hoor deel 1)
We zijn hier allen toffe mensen met en groot hart voor BD en respect vol voor iedereen dat is wat hier zo uniek maakt, een toffe hobby met vele vrienden die ook eens hun visie mogen vertellen zonder iemand daardoor te kwetsen. Had het in het begin van deze topic verkeerd verstaan sorry daarvoor maar uit alle respect tof om deel uit te maken van zo'n geweldige mooi bende
Friends for ever to all
Mvg Umco
De dansparade was naar mijn mening de topper van een evenement. Mijn album was inderdaad zeer groot en ja hoor dat was nog maar de eerste deel. Ik ga het niet hebben over de kwaliteit want iedereen ziet een foto anders en om de vrouwen hun kijk te laten hebben had toetje de dansparade ook al gepost met allemaal mannen

Friends for ever to all
Mvg Umco
Comment